Skip to main content

Goedemorgen, wij hebben gister Ziggo sport besteld en zouden deze na 15 minuten kunnen kijken maar nu hebben wij nog steeds geen Ziggo sport en bij Mijn service-zenderpaketten staat dat bestellen op dit moment niet mogelijk is omdat er nog een order of wijziging loopt. Dat klopt dat is Ziggo sport, maar waarom duurt dit zoveel uren ipv de 15 minuten?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste @astrid1 

Excuses voor een late reactie, maar het is erg druk op het forum. Wat vervelend dat Ziggo Sport het niet doet, heb je de TV ontvanger eens uitgezet en daarna weer aan? Is dit niet de juiste oplossing zou je dan eens de TV ontvanger een reset willen geven:

Ik hoop dat het zo goed komt, laat je het even weten?


Hoi @astrid1, welkom op het forum!
Het is inmiddels al weer een paar dagen later. Soms kan het nét even iets langer duren voordat een zenderpakket actief is.
In sommige gevallen zal de ontvanger een reset nodig hebben zoals @Dennis Schreve die beschrijft.
Is het inmiddels gelukt Ziggo sport op je TV te krijgen?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Ik heb net op kpn het sportpakket geïnstalleerd.

Op welk kanaal is dat nu te zien?

En hoelang duurt het want het is voor vanavond voor de race van max verstappen.....


Ik heb de installatie via de app gedaan.

Was het beter geweest / sneller om het via de tv te doen?

En kunnen we het alsnog via de tv doen?


Meestal wordt zo'n wijziging binnen 15 minuten doorgevoerd. Soms is het nodig om de tv-ontvanger van het stroom te halen en opnieuw op te starten. De Ziggo-Sport kanalen zitten van zender 233 t/m 238.


Max Verstappen vind je vanavond op kanaal 233 (Ziggo Sport Select)
Voorbeschouwing begint om 17:00u en de race start om 18:30u


We hebben nog even verder gekeken. We hebben nu de race voor 6 euro gekocht. Kunt u voor ons nakijken of het idd gelukt is om de race te kopen? En kunt u nakijken of wij het ziggo sportpakket hebben geactiveerd (dat is nu namelijk niet meer nodig)?


Hoi @Michiel kr, ik had het helaas ook niet voor je kunnen checken maar is het nog gelukt de wedstrijd te huren en kijken?

Als het ziggosportpakket aan staat kun je deze na de eerste maand weer (per dag) opzeggen.


Ik heb de installatie via de app gedaan.

Was het beter geweest / sneller om het via de tv te doen?

En kunnen we het alsnog via de tv doen?

Hallo @Michiel kr 

Het maakt niet uit of je het via de iTV ontvanger, of via de app/website doet. Alleen het allereerste stukje is dan anders (via de iTV ontvanger zit er een extra server tussen), maar vrijwel het hele proces loopt exact hetzelfde.

Ik zag ook dat er gisteren een verstoring was in dat proces, maar omdat de storing niet in het iTV domein was weet ik er verder geen details over.