Skip to main content

Ik probeer de KPNiTV app te installeren en wordt daarbij gevraag om een 14-cijferig KPN ID.

Waar kan ik dat nummer vinden?

Bovenaan de factuur staat een 10-cijferig klantnummernummer wat (dus) niet werkt.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Een toevoeging aan de vorige vraag, ik heb het nummer via de KPN app kunnen vinden maar zie het niet op de website van mijnkpn.
Er wordt in de KPNiTV app gesuggereerd te kijken onder mijn KPN / Thuis, dat laatste, thuis, is daar niet te vinden.


Hoi @DirkT., welkom en bedankt voor jouw vraag!

Je kunt op 2 manieren inloggen in de KPN iTV app:

  1. via jouw KPN ID gegevens 
  2. Met het abonnementsnummer en pincode van het interactieve TV abonnement 

Het abonnementsnummer is bij de start van het abonnement per e-mail toegezonden en kun je ook altijd terug vinden in MijnKPN:

Via de MijnKPN app:
Inloggen en bovenaan klikken op TV en vervolgens op Meer opties bekijken. Als je naar onderen scrolt zie je onder Beheer het kopje Abonnement staan. Als je daar op klikt, kun je onder Nummer het abonnementsnummer vinden.

Via MijnKPN Web:
Overzicht Thuis → klikken op Informatie & Instellingen: hier staat het abonnementsnummer

Laat je het weten als er nog vragen zijn?


Het probleem is dus met MijnKPN, dat overzicht Thuis staat er niet bij.

De drie opties die ik zie zijn:

  1. Overzicht met alleen de gegevens van m’n mobiele nummer,
  1. Producten waar m’n mobiele nummer en mijn (Xs4all) huisadres staan.

Bij de laatste is het Klantnummer te vinden maar geen KPN ID.


Maak je gebruik van de MijnKPN app of log je in via onze website (MijnKPN web)?

Als ik inlog in MijnKPN Web, dan staat er bovenaan: Overzicht - Producten - Service
Klik ik op Producten, dan kan ik mijn voordelen per product bekijken en staat er onder uw producten een overzicht van de abonnementen die ik gekoppeld heb aan MijnKPN.
Hier staat mijn mobiele abonnementen en Thuis abonnementen geregistreerd. Hier klik je het Thuis abonnement aan en kun je 👇🏾

klikken op Informatie & Instellingen: hier staat het abonnementsnummer
 

Als je het Thuis abonnement niet ziet staan onder uw producten, dan zul je het abonnement eerst moeten toevoegen via Product toevoegen.

Is het probleem hiermee opgelost? Lees het graag.


Het probleem is dus met MijnKPN, dat overzicht Thuis staat er niet bij.

De drie opties die ik zie zijn:

  1. Overzicht met alleen de gegevens van m’n mobiele nummer,
  1. Producten waar m’n mobiele nummer en mijn (Xs4all) huisadres staan.

Bij de laatste is het Klantnummer te vinden maar geen KPN ID.

Het is voor XS4ALL leden wel ff zoeken bij KPN (weet ik uit ervaring). Het is soms een puzzeltje (en ook een uitdaging!)

In de MijnKPN App kun je het vinden onder het kopje Internet (en TV), kies Meer opties bekijken, veeg omhoog (scroll naar beneden) en kies onder Beheer de optie Abonnement. Daar vind je het 14-cijferige nummer.


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders weet je ons te vinden!