Skip to main content

Ik heb in de KPN app op mijn computer favoriete zenders geselecteerd.
Ik kan op mijn computer de TV gids zo instellen dat ik alleen de favoriete zenders zie.

Maar hoe doe ik dat in de KPN app op andriod TV ?

 

Ik heb in de KPN app op mijn computer favoriete zenders geselecteerd.
Ik kan op mijn computer de TV gids zo instellen dat ik alleen de favoriete zenders zie.

Maar hoe doe ik dat in de KPN app op andriod TV ?

 

 

Dat klopt, die moet je op de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) apart instellen.

Dat was volgens mij ook bij de “oudere” KPN tv decoders.

Ze hebben geen koppeling met iTV app of via internet link op de computer. 

 

Ik dacht dat er een update was geweest, waarmee het mogelijk is.

Kan ik niet zo snel vinden.

Als je op de zender staat en naar beneden gaat, zie je een hartje. Als je daar op klikt, komen ze in de tarievenlijst (dacht ik).

 

Zie hier voor de wensenlijst.

 

 


Op de "oude" TV ontvanger kon je meerdere zenderlijsten instellen wat nog veel beter was dan die éne "favorieten" lijst. Zo kon je op de "oude" TV ontvangers bijvoorbeeld eenvoudig en aparte zenderlijst voor de kids opzetten. Daarnaast werkt die hele favorieten functie helemaal niet. Ja, je krijgt een een aparte pagina een lijstje van al die "favoriete" zenders, maar dat is het dan ook. In de gids staan dan nog steeds alle zenders terwijl dat nu juist de plek is waar je alleen jouw "favoriete" zenders wilt zien.

Zie ook punt 3 dan de lijst met Feature requests TV+.

 

Overigens heeft het er even op geleken dat KPN met een mixed model van de "oude" TV ontvangers en de TV+ Box zou komen, getuige de onderstaande functionaliteit die zichtbaar is op de "oude" TV ontvangers.

Waarom zou je anders immers de mogelijkheid inbouwen om op de "oude" TV ontvanger de favorieten van de TV+ Box te kunnen selecteren?

KPN zou een hoop abonnees blij maken als ze alsnog met zo'n mixed model komen maar dat zie ik niet snel gebeuren. Overigens werkt die functionaliteit prima, ik kan die "Favorieten op Android tv-ontvanger" selecteren en dan wordt de gids keurig beperkt tot die zenders. Hierbij wordt ook netjes voor kanaal 661 t/m 670 gekozen bij de HD+ zenders 1 t/m 10 op de TV+ Box.