Skip to main content

Goedemorge,

 

Ik heb een extra TV ontvanger toegevoegd aan mijn account en hiervoor ook een bevestiging ontvangen.

echter lees ik nergens iets over het ontvangen van een tv-ontvannger. Wordt deze automatisch opgestuurd? Of moet ik hiervoor nog handelingen verichten?

 

groet,

Joris

Goedemorgen beste het is beter dat u gratis 0800 0402 kpn belt dat gaat veel sneller😉


Goedemorgen,

 

Ik heb een extra TV ontvanger toegevoegd aan mijn account en hiervoor ook een bevestiging ontvangen.

Echter lees ik nergens iets over het ontvangen van een tv-ontvanger. Wordt deze automatisch opgestuurd? Of moet ik hiervoor nog handelingen verrichten?

 

groet,

Joris

 

Via MIJNKPN of zoals @cornelis48 aangeeft.😉

Wanneer heeft u deze toegevoegd?

Als u inlogt op MIJNKPN, ziet u hem dan staan? 


Goedemorgen,

 

Ik heb een extra TV ontvanger toegevoegd aan mijn account en hiervoor ook een bevestiging ontvangen.

Echter lees ik nergens iets over het ontvangen van een tv-ontvanger. Wordt deze automatisch opgestuurd? Of moet ik hiervoor nog handelingen verrichten?

 

groet,

Joris

 

Via MIJNKPN of zoals @cornelis48 aangeeft.😉

Wanneer heeft u deze toegevoegd?

Als u inlogt op MIJNKPN, ziet u hem dan staan? 

 

dinsdag toegevoegd, staan er 3 in totaal. (1x standaard + 2x extra ontvanger)


Goedemorgen,

 

Ik heb een extra TV ontvanger toegevoegd aan mijn account en hiervoor ook een bevestiging ontvangen.

Echter lees ik nergens iets over het ontvangen van een tv-ontvanger. Wordt deze automatisch opgestuurd? Of moet ik hiervoor nog handelingen verrichten?

 

groet,

Joris

 

Via MIJNKPN of zoals @cornelis48 aangeeft.😉

Wanneer heeft u deze toegevoegd?

Als u inlogt op MIJNKPN, ziet u hem dan staan? 

 

dinsdag toegevoegd, staan er 3 in totaal. (1x standaard + 2x extra ontvanger)

 

Wat je kunt doen is:

0800-0402 (gratis) bellen.

Of wachten op een moderater op dit forum. (vul in dat geval je profiel (als je dat nog niet gedaan hebt) zo compleet mogelijk in.


Hoi @Joris van Puijenbroek en welkom op het forum! Als je TV-ontvangers hebt besteld dan ontvang je ze, nadat je de bevestiging hebt ontvangen, binnen 2 á 3 werkdagen. 🙂 Je krijgt dan vanzelf een mailtje met de verzendinformatie. Mocht je de apparatuur nog niet in huis hebben, vul dan inderdaad je forumprofiel aan met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant. Dan kan ik op onderzoek uit.