Skip to main content

Ik behartig de belangen van mijn moeder. Ze is haar mail met pincode kwijt, heeft geen account maar wilt een extra pakket. Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?

Hallo @René Waardenburg ,

Bel dan (in het bijzijn van jouw moeder) met 0800-0402. Of ga samen met haar naar een KPN-winkel. 
 

De simpelste optie is echter in het te regelen via haar “MijnKPN”.  


Beste @René Waardenburg, welkom! Je kunt ook gebruik maken van onze servicetool voor het resetten van de pincode. Dat moet wel op haar thuisadres. 


Beste @René Waardenburg, welkom! Je kunt ook gebruik maken van onze servicetool voor het resetten van de pincode. Dat moet wel op haar thuisadres. 

Wij weten niet wat de oude pincode is, er is geen account dus ook geen emailadres waarop wij de pincode kan ontvangen. Het liefst zou ik alles via mijn email laten gaan om dat dat makkelijker is.


Hallo @René Waardenburg dan even de reactie van @Noordzee nalezen.


Beste @René Waardenburg, welkom! Je kunt ook gebruik maken van onze servicetool voor het resetten van de pincode. Dat moet wel op haar thuisadres. 

Wij weten niet wat de oude pincode is, er is geen account dus ook geen emailadres waarop wij de pincode kan ontvangen. Het liefst zou ik alles via mijn email laten gaan om dat dat makkelijker is.

Hallo @René Waardenburg ,

Bel dan (in het bijzijn van jouw moeder) met 0800-0402. Of ga samen met haar naar een KPN-winkel. 
 

De simpelste optie is echter in het te regelen via haar “MijnKPN”.  

@René Waardenburg 

Dan toch maar bellen of de winkel bezoeken. 

Is het aanvragen van het extra pakket inmiddels gelukt?