Skip to main content

Eén van mijn twee Arcadyan HMB2260 ontvangers blijft bij opstarten op 70P hangen. Test met omruilen wijst uit dat het niet aan de locatie ligt. Heb de online diagnose doorgelopen, herstart modem, etc. maar de betreffende ontvanger blijft hangen op 70P, ongeacht de locatie (met/zonder switch, op beide locaties aangesloten met kwaliteit cat6a kabel).

 

Vragen:

  • Ik wil hem graag omruilen. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
  • Is dit misschien het moment om over te stappen op de nieuwe IP-TV dienst van KPN of kan ik daar nog beter even bij vandaan blijven? We hebben sinds een tijdje een 4K 85" televisie en buiten de HD Glas kanalen om ben ik niet laaiend enthousiast over de beeldkwaliteit van KPN tv.

 

P.S. Ik vind het overigens waardeloos dat je op de website van KPN geen telefoonnummer of mailadres kunt vinden en gedwongen wordt om als een soort kleuter de diagnose tool te doorlopen.

Gratis 0800-0402 bellen.

 

P.S.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.😉

E-mail heeft bijna geen enkel bedrijf meer.

Telefoonnummer is vindbaar.

Zie hier en scrol naar beneden.

 

4K decoder kan, maar er zijn maar 2 4K zenders en daar betaal je dan € 2,50 per maand extra voor.

Alle overige zenders zijn hetzelfde. 


Gratis 0800-0402 bellen.

 

P.S.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.😉

E-mail heeft bijna geen enkel bedrijf meer.

Telefoonnummer is vindbaar.

Zie hier en scrol naar beneden.

 

4K decoder kan, maar er zijn maar 2 4K zenders en daar betaal je dan € 2,50 per maand extra voor.

Alle overige zenders zijn hetzelfde. 

 

Bedankt @joop2011 ! Via dat telefoonnummer was ik gister al die zelfdiagnose ingekomen. Vandaag maar weer eens gebeld en gelukkig nu wel een mens van vlees en bloed aan de lijn gekregen. Weer alle handelingen van harde reset modem, etc. doorgelopen, met weer dezelfde uitkomst: tot 70P en niet verder. Na het weekend wordt een nieuwe ontvanger bezorgd en kan de defecte retour 😅 Naar aanleiding van jouw opmerking laat ik de 4K decoder maar zitten. Misschien is alleen internet en dan losse streaming abonnementen wel een betere oplossing. We kijken toch maar bar weinig 'gewone' televisie.