Skip to main content
Beantwoord

Hoe ruil ik mijn Motorola 1853 ontvanger om voor een nieuwe?

• April 19, 2022
  • 1 reactie
  • 102 keer bekeken

Wij hebben nog de hele oude tv ontvanger Motorola vip 1853.Naar aanleiding van radar wil ik graag de energie zuinige willen. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Arie98 ,

Via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvanger dan nog is aangesloten zodat het systeem de ontvanger herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 19, 2022

Hallo @Arie98 ,

Via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvanger dan nog is aangesloten zodat het systeem de ontvanger herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet.