Skip to main content

Is het mogelijk om met deze nieuwe tv-ontvanger de klassieke weergaves van het vorige systeem op te roepen/in te stellen?

@Cees G

Ja dat is mogelijk.

Ga naar instellingen en ik dacht onder startscherm.

Daar kan je kiezen hoe je wilt dat hij opstart. 


Is het mogelijk om met deze nieuwe tv-ontvanger de klassieke weergaves van het vorige systeem op te roepen/in te stellen?

@Cees G helaas is dit niet in te stellen, maar je kunt wel naar live tv gaan, zo stel je dit in: 

Hiervoor is in de instellingen een nieuwe hoofdoptie Startscherm toegevoegd.

Als je deze opent kun je kiezen tussen starten met het KPN TV+ hoofdscherm, of met de laatst bekeken/beluisterde tv of radiozender.


@Cees G

Ja dat is mogelijk.

Ga naar instellingen en ik dacht onder systeem.

Daar kan je kiezen hoe je wilt dat hij opstart. 

@joop2011 klassieke weergaven is niet in te stellen met de KPN TV+ Box zoals bij de 2952, HMB2260 en de 5202. 😉


@Dennis Schreve 

 

Ik ga / ging ervan uit dat @Cees G bedoelde opstarten met vol scherm (TV beeld) met laatst bekeken zender.

En dat kan sinds de update van verleden week. 

Zie ook hier. 

 

----------------------------------------- 

Starten met Live TV

Na het voorbereidende werk in de vorige firmware update krijg je nu de mogelijkheid om dit ook daadwerkelijk aan te zetten. Hiervoor is in de instellingen een nieuwe hoofdoptie Startscherm toegevoegd.

Als je deze opent kun je kiezen tussen starten met het KPN TV+ hoofdscherm, of met de laatst bekeken/beluisterde tv of radiozender

--------------------------------------  

Update 1.109.8

 

P.S.

Deze week komt er een nieuwe update.😉


Bedankt voor de snelle reacties. Ik weet nu dat wat ik graag gezien had (bijv. opnames met alleen datum en titel en géén afbeeldingen) en zeker het vervelende menu “opnames verwijderen” niet mogelijk is. Hopelijk gaan de ontwerpers w.b. dit laatste item de werking van het systeem wat gebruiksvriendelijker maken.

Gr.

Cees G


Ja dat is mogelijk.

Ga naar instellingen en ik dacht onder startscherm.

Daar kan je kiezen hoe je wilt dat hij opstart. 

Maar dat staat toch niet gelijk aan "de klassieke weergaves van het vorige systeem"?


Zeker niet.