Skip to main content

Hoe pas ik de taal aan van de itv setup box naar Engels?

Dat kan denk ik helemaal niet. Ik heb hier op het forum nog nooit iets over gelezen dat dit mogelijk zou zijn.


Die mogelijkheid is er niet.


Armoe. En niet meer van deze tijd :-(

 


Armoe. En niet meer van deze tijd :-(

 

Hoezo? 
 

Deze ontvangers worden alleen in Nederland gebruikt. Van nieuwe inwoners van Nederland wordt verwacht dat zij de Nederlandse taal gaan leren. 

Daar helpt KPN op deze manier aan mee….. :wink:


Hoezo? 
 

Deze ontvangers worden alleen in Nederland gebruikt. Van nieuwe inwoners van Nederland wordt verwacht dat zij de Nederlandse taal gaan leren. 

nou ja,In presikhaaf(bij mij in de buurt) wonen veel buitenlanders,die spreken echt zeker niet allemaal nederlands.Zelfs chinese studenten wonen daar:die spreken nog steeds chinees.Maar goed,de zenders zijn misschien ook niet interessant voor hun.


Hi @Seb020,

Wij zijn een Nederlandse provider en leveren met interactieve tv een product dat ook enkel in Nederland kan worden gebruikt. Er zal uiteraard een klein percentage interactieve tv klanten bestaan die de Nederlandse taal niet (volledig) machtig is, maar dit is tot op heden geen reden voor ons geweest om de ontwikkeling van een Engelstalig menu op te starten. Ik zal je wens wel even neerleggen bij de ontwikkelaars, mocht er nou wel erg veel vraag naar blijken te zijn, dan kan het zijn dat we er op een later moment toch mee aan de slag gaan :slight_smile:


Het is een kwestie van voorkeur, ik gebruik afgelopen 35 jaar mijn PC altijd in Engels, taal leren heeft helemaal niets te maken met persoonlijk voorkeuren. De interface wel in Engels kan zetten zal wel een welkom optie zijn voor de kennis migranten, expats en nieuwkomers. 


This is a private service (not the ministry of culture) and people paying for it should have that option. I changed from Ziggo (that has english menu) because of the optical fiber and now I am struggling with the language 


Ik vraag me af of providers in andere landen de optie hebben om hun STB op de Nederlandse taal in te stellen. Ik denk van niet, dus dan is het omgekeerd ook niet logisch. Misschien een extra reden om toch maar Nederlands te leren zolang je in Nederland woont.

Besturingssystemen van pc's e.d. worden meestal in de VSA gemaakt en zijn dus standaard in het Engels.


Every service provider in the world offers several options, the one that does not looses clients and that's bad for the business. I wonder if you go on holidays and the service providers you use (e.g. airlines, hotels, restaurants, etc.) ask you to talk the local language. You are mixing things friend.


Ik vraag me af of providers in andere landen de optie hebben om hun STB op de Nederlandse taal in te stellen.

Inderdaad. Dacht ik ook.

Ik denk van niet, dus dan is het omgekeerd ook niet logisch. Misschien een extra reden om toch maar Nederlands te leren zolang je in Nederland woont.

Juist 👍

Bovendien... die paar woorden waar het om gaat, zoals "Afspelen" en "Opnemen" of "Terugkijken", die heb je toch al wel vrij snel door zou ik zeggen.

En iemand die hier in Nederland een internet en tv abonnement afsluit is hier niet op vakantie.