Skip to main content

Beste medewerker,

Genoemde TV werkt niet met afstandbediening KPN voor geluid en aan/uit zetten.

Verschillende codes gebruikt maar werken niet.

Ik vraag dit voor mijn zwager (82) die er niet uit komt. de KPN monteur had gezegd een item op het forum te openen voor een oplossing.

Bijlage foto afstandsbedieningen.

 

Misschien kunt u nog eens op internet zoeken of er nog meer codes zijn...dat koppelen werkt bij heel veel apparaten slecht of niet, trouwens, zie ook de vele items op dit forum mbt dit onderwerp.

Bij mij werd alleen de LG tv onmiddellijk gekoppeld!

Voor de overige tv's gebruik ik, voor wat betreft geluid en aan/uit de afstandsbediening van de tv/soundbar. Hoeft ook alleen maar aan begin en einde van de avond immers.

Leuk om te vermelden is nog wel dat de mute knop op de KPN-afstandsbediening wel de klankkleur van de soundbar wijzigt, maar verder werkt geen enkele knop vwb de soundbar, dus soms werkt het ook maar heel beperkt.


Beste, 

Bedankt voor uw reactie, ben er intussen achter dat Sharp deel uit maakt van het chinese bedrijf Hisense die meerdere tv merken heeft. Ik ga de codes van deze ook proberen, zoniet dan maar 2 afstandbedieningen.…

Groet,

ERCO


Beste, 

Bedankt voor uw reactie, ben er intussen achter dat Sharp deel uit maakt van het chinese bedrijf Hisense die meerdere tv merken heeft. Ik ga de codes van deze ook proberen, zoniet dan maar 2 afstandbedieningen.…

Groet,

ERCO

O...Sharp is tegenwoordig Hisense...weer wat geleerd....hopelijk hebben ze op die site nog een werkende code. 

Succes.