Skip to main content

Ik wil eigenlijk af en toe een enkele eredivisie wedstrijd kijken. Ik heb geen tv.

Je hebt een televisie abonnement nodig. Deze lukt mij dus niet om apart toe te voegen. Ik heb namelijk al mobiel en internet. Enkel nog geen televisie.

Als ik naar tv toevoegen ga dan moet ik HBO of Netflix (of andere producten afnemen) maar die wil ik niet. Ik wil enkel gewoon tv om ESPN te kijken en de eredivisie wedstrijden. Ik heb geen televisie toestel, maar wil dit op een computer of laptop kijken. Zou toch niet zo ingewikkeld moeten zijn. Maar het is mij niet duidelijk hoe ik dit moet doen.

Andere optie die ik krijg is om een compleet nieuw abonnement af te sluiten, maar dat lijkt alsof ik dan alles opnieuw krijg. Beetje gedoetje. Klantenservice is hiervoor niet te bereiken. En ik snap er echt helemaal niets van hoe ik dit nu voor einde middag geregeld krijg.

Help?

Tv ontvanger toevoegen,  maar hoef je niet aan te sluiten.  Dan kun je via itv app tv kijken via laptop,  telefoon,  etc.


Kijk de Eredivisie en onbeperkt sport met ESPN Compleet en KPN TV


Is daadwerkelijk onduidelijk,  maar ik denk dat een tv abonnement van 10 euro de basis is. Daarna kun je ESPN afzonderlijk aanzetten. 


@kevster Maar waar doe ik dat dan? Onder mijn.kpn ga ik naar ‘thuis’ en ‘abonnement aanpassen’. Daar kom ik in een ‘winkel’ scherm. Dan moet ik eerst mijn internet abonnement selecteren die ik wil (maar dat heb ik dus al) en daarna kan ik wel tv toevoegen, maar moet ik allerlei extra's kiezen; HBO of Netflix of Spotify etc.

Als ik HBO zou aanklikken, dat is dan ‘gratis’ maar blijft dat gratis of komt daar na 6 maanden ofzo toch weer een paar euro bij?

 

Als ik verder kijk onder voordelen per product; “Gratis Zenders + Films: CombiVoordeel 5 euro”.

Ook beetje onduidelijk, maar vermoed dat ik korting krijg en geen enkele gratis zender of film.


@HansaanZet Als ik dat EPSN pakket aan wil zetten dan krijg ik deze melding: “Het product wat u heeft gekozen is niet beschikbaar voor uw pakket.”


Hallo @Meeskees1 ,

Het  is nu wel een slecht moment om dit pakket aan te zetten. Volgend weekend is er nog één competitieronde en daarna krijg je het WK-voetbal. Pas in januari 2023 gaat de eredivisie verder. 

Het gaat je trouwens aardig wat kosten : TV Basispakket kost tien euro per maand en daarboven komt dan het ESPN-pakket van 12,99 per maand. ESPN (1) zit trouwens al standaard bij het Basispakket. 

 


Heb je al een Hussel internet abonnement bij KPN?
Zie je in MijnKPN dat je bij je huidige abonnement TV kan toevoegen?


Is het inmiddels gelukt @Meeskees1? 🙂 Zo niet, dan ben ik inderdaad ook benieuwd of je een Hussel pakket hebt voor de thuisdiensten. 


Ik zou inderdaad even wachten, na komend weekend ligt de competitie inderdaad weken stil ivm het WK.

En wat voor internet abonnement heb je? Hoe lang heb je dit abonnement. Mogelijk nog een oude waar geen KPN TV aan toegevoegd kan worden. Dat kan alleen nog maar met Hussel, niet met oude abonnementen.