Skip to main content

Hoe vraag ik een nieuwe afstandsbediening aan .

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Via de klantenservice of via onderstaande link:

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/nieuwe-afstandsbediening-aanvragen.htm


Voor deze gratis afstandsbediening dien je in te loggen met je KPN ID.

Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge. Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.

Zorg dat je in MijnKPN je Internet en TV abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID. Als dit niet het geval is krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.


Mij lukt het met geen enkele browser. Safari of Chrome geven beiden een foutmelding.

(Niet dat ik een AB nodig heb, maar gewoon als test)


Welk OS heb je, @jlthkoch ?

Windows 10, iOS (Apple), Linus, anders.

Net hier geprobeerd via Firefox, Win 10, en dan werkt de tool.


@PeterG Ik heb Apple OSX 10.5.4 (Catalina)


Dan zou daar het probleem wel eens kunnen liggen.

Ik heb niks met Apple. Helaas kan ik je derhalve niet verder helpen.


Hey @Rene 9, welkom op het KPN forum. Leuk dat je onze community om hulp vraagt :)

Nog wel een vraag, dat komt niet goed naar voren uit je startbericht, wat is er mis met je huidige afstandsbediening? 

Oorzaken en oplossingen

Er zijn verschillende oorzaken waardoor je afstandsbediening niet meer (optimaal) werkt:

  • Reageert de afstandsbediening niet? Haal de batterijen uit je afstandsbediening en stop ze er opnieuw in of vervang ze voor nieuwe batterijen.
  • Kun je het geluid niet harder of zachter zetten? Stel dan je afstandsbediening opnieuw in.
  • Reageert je tv-ontvanger niet op de afstandsbediening? Herstart je tv-ontvanger door hem 20 seconden uit te zetten met de aan- en uitknop op de achterkant van het apparaat.


Nieuwe afstandsbediening aanvragen

Heb je bovenstaande geprobeerd, en is de afstandsbediening kapot? Vraag dan een nieuwe aan via de online tool: Nieuwe afstandsbediening aanvragen

Om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen moet je in loggen met je KPN ID. Belangrijk: Zorg dat je in MijnKPN je Internet en TV abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID. Anders werkt de aanvraag niet. 

 

 

 


Via de link in dit topic kan ik alleen een vip5205 afstandsbediening aanvragen via 08000402. Ik heb geen vip5205 afstandsbediening. Hoe vraag ik een nieuwe aan?


@remcopeters

Probeer een berichtje in dit topic

Â