Skip to main content

Ik (oude Xs4all klant) wil een nieuwe afstandsbediening aanvragen. Het KPN scherm vermeld dan dat ik een Fritzi modem heb, en daardoor niet gebruik kan maken van het automatisch aanvragen, maar met de klantenservice moet bellen. De klantenservice geeft mij vervolgens een website om een nieuwe aan te vragen, maar dat is dan dezelfde site nog een keer, die weer vermeld dat ik moet bellen daar ik een Fritzi modem heb.

Om moedeloos van te worden.

 

hoe kom ik nu aan een nieuwe afstandsbediening?

 

 

Tegen de computer van de klantenservice zeggen dat u een medewerker wilt spreken. En daar niet mee in discussie gaan over een afstandsbediening, want dat us nutteloos. 


Hoi @Wil Jaspers, welkom bij ons op het forum. Het is niet handig als je zo in een cirkeltje terecht komt inderdaad! Als je opnieuw belt over hetzelfde zal je ook naar een collega worden doorverbonden, 

Is dat inmiddels gelukt? Als het nog niet gelukt is kunnen we via deze weg ook met je meekijken naar een nieuwe afstandsbediening.


Hoi @Wil Jaspers, welkom bij ons op het forum. Het is niet handig als je zo in een cirkeltje terecht komt inderdaad! Als je opnieuw belt over hetzelfde zal je ook naar een collega worden doorverbonden, 

Is dat inmiddels gelukt? Als het nog niet gelukt is kunnen we via deze weg ook met je meekijken naar een nieuwe afstandsbediening.

Is gelukt, zoals Nick83 zei: Tegen de computer van de klantenservice zeggen dat u een medewerker wilt spreken. 

 

😀


Top @Wil Jaspers, fijn om te lezen dat het gelukt is. Veel kijkplezier weer en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂