Skip to main content
Beantwoord

Hoe vraag ik een nieuwe afstandsbediening VIPS5202 aan? Telefonisch wordt ik verwezen naar de site

• September 12, 2022
  • 8 reacties
  • 135 keer bekeken

Ik probeer een nwe afstandsbediening te bestellen. Lukt niet online en via call word ik weer terug verwezen naar online bestellen. Een kringetje, zonder oplossing. Graag support

Ā 

Beste antwoord door PeterG

Voor de 5202 kan het alleen telefonisch inderdaad.

Het ligt er wel aan wat je inspreekt voor het Voice Response Systeem.

Laatst is het iemand gelukt met de zin ā€œde afstandsbediening van de 52 0 2 doet het nietā€. (twee en vijftig nul twee)

Waarschijnlijk kan een kpn moderator het ook, maar de wachtrij voor hen is 3 dagen momenteel.

Doordat kijken tegenwoordig ook online kan wordt dit niet meer geproiriteerd.Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • September 12, 2022

Hallo @Hannekemarco,

Dat is inderdaad wel gek, want de enige manier voor het vervangen van de afstandsbediening is via de klantenservice voor deze ontvanger.Ā  Vul hier even je forumprofiel in, het kan hier wel enkele dagen duren totdat je reactie hebt.Ā 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 12, 2022

Bijzondere reactie. Op het FORUM lees ik juist dat meerdere KPN klanten in deze loop terecht komen. Dan volgt vaakĀ  de snelle reactie dat de afstansbediening wordt opgestuurd. Enkele dagen wachten lijkt mij niet de oplossing die hier past.Ā 

Ā 

Ik wil het online aanvragen - LUKT NIET. Ik wil het telefonische aanvragen - LUKT NIET.Ā 

Moet toch eenvoudig opgelost kunnen worden.Ā 

Ā 

groet HannekeĀ 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • September 12, 2022

Laatst is het iemand gelukt met de zin ā€œde afstandsbediening van de 52 0 2 doet het nietā€. (twee en vijftig nul twee)

Waarschijnlijk kan een kpn moderator het ook, maar de wachtrij voor hen is 3 dagen momenteel.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 12, 2022

Mijn FORUM profiel aangevuld. Nu maar hopen dat KPN dit snel oplost. Anders wellicht tot tijd voro ZIGGO. WIllen de kids hier toch al heel graag. Mss is dit het laatste zetje.Ā 

Ā 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 12, 2022

en als er dan wordt gezegd ā€œwilt u een nwe afstandsbedieningā€, zeg dan NEE, dan kom je wel in een wachtrij. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren.

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • September 15, 2022

@HannekemarcoĀ Is het inmiddels gelukt de afstandsbediening om te ruilen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 15, 2022

Ja het is gelukt. Het resultaat is goed. De weg er naar toe was wat minder. Hopelijk lukt het kon om dit aan te passen.Ā 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • September 19, 2022

Ik ben blij om te lezen dat het je toch gelukt is om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen.​
Ā 

De weg er naar toe was wat minder. Hopelijk lukt het kon om dit aan te passen.Ā 

We hebben meerdere meldingen hierover ontvangen (vastzitten in een ā€˜loop’ bij het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening) en het signaal hebben we doorgegeven. Ze gaan er achter de schermen mee aan de slag!

Ā Excuses voor het ongemak!
Ā