Skip to main content

Ik probeer een nwe afstandsbediening te bestellen. Lukt niet online en via call word ik weer terug verwezen naar online bestellen. Een kringetje, zonder oplossing. Graag support

Ā 

Hallo @Hannekemarco,

Dat is inderdaad wel gek, want de enige manier voor het vervangen van de afstandsbediening is via de klantenservice voor deze ontvanger.Ā  Vul hier even je forumprofiel in, het kan hier wel enkele dagen duren totdat je reactie hebt.Ā 


Bijzondere reactie. Op het FORUM lees ik juist dat meerdere KPN klanten in deze loop terecht komen. Dan volgt vaakĀ  de snelle reactie dat de afstansbediening wordt opgestuurd. Enkele dagen wachten lijkt mij niet de oplossing die hier past.Ā 

Ā 

Ik wil het online aanvragen - LUKT NIET. Ik wil het telefonische aanvragen - LUKT NIET.Ā 

Moet toch eenvoudig opgelost kunnen worden.Ā 

Ā 

groet HannekeĀ 


Voor de 5202 kan het alleen telefonisch inderdaad.

Het ligt er wel aan wat je inspreekt voor het Voice Response Systeem.

Laatst is het iemand gelukt met de zin ā€œde afstandsbediening van de 52 0 2 doet het nietā€. (twee en vijftig nul twee)

Waarschijnlijk kan een kpn moderator het ook, maar de wachtrij voor hen is 3 dagen momenteel.

Doordat kijken tegenwoordig ook online kan wordt dit niet meer geproiriteerd.Ā 


Mijn FORUM profiel aangevuld. Nu maar hopen dat KPN dit snel oplost. Anders wellicht tot tijd voro ZIGGO. WIllen de kids hier toch al heel graag. Mss is dit het laatste zetje.Ā 

Ā 


Voor de 5202 kan het alleen telefonisch inderdaad.

Het ligt er wel aan wat je inspreekt voor het Voice Response Systeem.

Laatst is het iemand gelukt met de zin ā€œde afstandsbediening van de 52 0 2 doet het nietā€. (twee en vijftig nul twee)

Waarschijnlijk kan een kpn moderator het ook, maar de wachtrij voor hen is 3 dagen momenteel.

Doordat kijken tegenwoordig ook online kan wordt dit niet meer geproiriteerd.Ā 

en als er dan wordt gezegd ā€œwilt u een nwe afstandsbedieningā€, zeg dan NEE, dan kom je wel in een wachtrij. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren.


@HannekemarcoĀ Is het inmiddels gelukt de afstandsbediening om te ruilen?


Ja het is gelukt. Het resultaat is goed. De weg er naar toe was wat minder. Hopelijk lukt het kon om dit aan te passen.Ā 


Ik ben blij om te lezen dat het je toch gelukt is om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen.ā€‹
Ā 

De weg er naar toe was wat minder. Hopelijk lukt het kon om dit aan te passen.Ā 

We hebben meerdere meldingen hierover ontvangen (vastzitten in een ā€˜loopā€™ bij het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening) en het signaal hebben we doorgegeven. Ze gaan er achter de schermen mee aan de slag!

Ā Excuses voor het ongemak!
Ā