Skip to main content

Ik zoek een handleiding voor de nieuwe, zeer onhandige, tv gids van KPN!!! Snap er niks van; wie heeft dit bedacht en: is dit vooraf wel getest onder gebruikers? Ik wil een serie opnemen, maar weet nu niet meer hoe dat werkt in die nieuwe gids!?! Ik ben zo ontevreden dat ik er over denk om mijn abonnement op te zeggen. Zelfs een handleiding is niet te vinden.…

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @EvS2020 

Niet elk programma kan als serie worden opgenomen.
Als je een programma wilt opnemen dan krijg je de vraag of je de hele serie wilt opnemen of alleen deze aflevering.
Krijg je die vraag niet dan is serie-opnemen niet mogelijk.
Dit wordt bepaald door de zender, daar heeft de KPN geen invloed op.
Enkele zenders ondersteunen zelfs helemaal geen serieopnames.
 


 

Hallo @EvS2020, wat enorm vervelend dat je niet precies weet hoe je een serie kunt opnemen, daar helpen we je graag mee op het forum, welkom! :)

Zoals Huistijger al aangeeft, niet elk programma kun je als ‘serie’ opnemen. Hieronder leg ik uit hoe je dat ziet in iTV Online omgeving.

Online opnemen webversie

  • Ga naar tv.kpn.com
  • Log in met je persoonlijke gegevens: KPN ID of iTV-nummer en pincode
  • Selecteer bovenin: TV Gids
  •  

  • Selecteer je favoriete programma
  • Start Opnemen door: ‘Start opname’ of ‘Plan serie opname’ te kiezen 

Wil je meer weten over opnemen, kijk dan ook even op: Overal programma's opnemen met KPN


Je zegt niet wélke gids je bedoelt. TV-ontvanger? Website? Smartphone-app? Tablet-app?

De gids in de ontvanger thuis is qua werking niet anders dan ie was.

En ik zie dat Nadia de nieuwe gids van de website (tv.kpn.com) al heeft uitgelegd.


Reageer