Skip to main content

Moet ik eerst mijn ontvanger inleveren en dan wachten tot de nieuwe er is? Dan kan ik misschien dagen geen TV kijken, klopt dat?

Hallo @MissL , het gaat door omruilen (gelijk oversteken).

Je wacht tot je bericht krijgt dat de ontvanger klaar ligt. Dan neem je de oude ontvanger mee naar het PostNL punt en daar krijg je na inlevering direct de nieuwe ontvanger mee.


O, top, dankjewel 


Omruiling wordt alleen gedaan bij defect. Is ie dat?

Procedure:

Je belt 0800-0402 en meldt defect aan je decoder. Er worden je tips gegeven als Frisse start e.d. Helpt dat allemaal niet dan kan er een omruil in gang gezet.

A je noteert vast je KPN iTV abonnementsnummer (te vinden in menu info  op de decoder). En je iTV pincode.

B je krijgt bericht dat de nieuwe op het afhaalpunt klaar ligt

C je koppelt je huidige af, stopt die in een doosje met het retouradres erop (of de post nl medewerker plakt er een sticker op). Doe afzendergegevens IN het doosje erbij.

D je gaat met de oude naar het postkantoor en levert die in; de nieuwe krijg je weer mee. 

E Die sluit je aan; vult het abonnementsnummer en je iTV PINCODE in en de ontvanger doet de rest. 

Inclusief de reistijd ca. een uurtje werk.


Omruiling wordt alleen gedaan bij defect. Is ie dat?

Procedure:

Je belt 0800-0402 en meldt defect aan je decoder. Er worden je tips gegeven als Frisse start e.d. Helpt dat allemaal niet dan kan er een omruil in gang gezet.

A je noteert vast je KPN iTV abonnementsnummer (te vinden in menu info  op de decoder). En je iTV pincode.

B je krijgt bericht dat de nieuwe op het afhaalpunt klaar ligt

C je koppelt je huidige af, stopt die in een doosje met het retouradres erop (of de post nl medewerker plakt er een sticker op). Doe afzendergegevens IN het doosje erbij.

D je gaat met de oude naar het postkantoor en levert die in; de nieuwe krijg je weer mee. 

E Die sluit je aan; vult het abonnementsnummer en je iTV PINCODE in en de ontvanger doet de rest. 

Inclusief de reistijd ca. een uurtje werk.

 

En natuurlijk o.a. de Motorola 1853.

Ook die kan je omruilen.

 

En als je een 4K abonnement neemt, dan krijg je de 4K tv decoder. 

 

Ik denk dat @MissL al een accoord heeft voor omruilen. 😉


Omruiling wordt alleen gedaan bij defect. Is ie dat?

 

Ook bij een verouderde ontvanger @PeterG :)


@joop2011 😅 precies op hetzelfde moment dezelfde reactie .