Skip to main content

Hallo 

 

kan ik opnemen met mijn abonnement en hoe doe ik dat?

Eh, niet zomaar.

Welk abonnement heb je? En heb je 't opnemenpakket?

Bij Hussel en TV+ heb je vanaf 2 ontvangers het opnemen standaard en kosteloos in je pakket. Met één ontvanger kun je het erbij nemen à € 4,99 per maand. Echter:

1 ontvanger + opnemen is 9,99

2 ontvangers inclusief opnemen = 10,00


Eh, niet zomaar.

Welk abonnement heb je? En heb je 't opnemenpakket?

Bij Hussel en TV+ heb je vanaf 2 ontvangers het opnemen standaard en kosteloos in je pakket. Met één ontvanger kun je het erbij nemen à € 4,99 per maand. Echter:

1 ontvanger + opnemen is 9,99

2 ontvangers inclusief opnemen = 10,00

 

@PeterG 

 

Volgens mij is het:

 

1 ontvanger € 10,-- (TV+ € 12,50) per maand inclusief 1 bruikleen decoder.

Plus opname pakket à € 4,99 is dat € 14,99 of bij TV+ € 16,99 per maand.

 

Bij een 2 de decoder, is het opname pakket gratis.

Een 2de decoder is € 5,-- per maand extra (zowel “oude pakketten, als nieuwste TV+)

Dus totaal € 15,-- per maand en bij TV+ € 17,50 per maand.

Of te wel maar € 0,01 cent meer dan het losse opname pakket. 


Als je het Opnemen-pakket aanzet, @AngelaenPeter , kun je in de gids de programma's markeren die je op wil nemen. Tot zes programma's tegelijkertijd. Deze blijven een jaar toegankelijk.

Ook kun je een opname starten door op de rec knop te drukken. Als je dit middenin een programma doet wordt het toch vanaf het begin opgenomen!

Aanzetten kan je doen in Mijn KPN.


Je hebt gelijk @joop2011 . Maar alleen als TS het nieuwste TV+ abonnement heeft. Ik ben nog niet gewend aan de nieuwe prijs voor kpn tv. Dat was echt een 10 tal jaren al 10 euro...

Dus nogmaals maar even voor TS

Hussel en Alles in 1 standaard en premium

1 tv ontvanger + opnemen: 9,99
2 tv ontvangers incl. opnemen: 10,00

TV+

1 tv ontvanger + opnemen: 17,49
2 tv ontvangers incl. opnemen: 18,00


@PeterG 

Ik snap wat je bedoelt, maar bij Hussel was / is het tv abonnement € 10,-- per maand inclusief 1 leendecoder en exclusief opnemen.😉😊

 

Bij KPN tv+ is het tv abonnement € 12,50 per maand inclusief 1 leendecoder en exclusief opnemen.😉😊


Ik wordt gek! geloof ik. Alweer fout…. inderdaad.

Zo goed @joop2011 😎 ?

Oud abonnement

1 ontvanger zonder opnemen: 10,00

1 ontvanger met opnemen: 14,99 

vanaf 2 ontvangers inclusief opnemen (2 + opn. = 15,00) (Alles in 1 Instap uitgezonderd, daar is opnemen altijd apart te betalen)

NIEUWE TV+

1 ontvanger zonder opnemen 12,50; opnemen los + 4,99 (dus dan met 1 ontv. 17,49)

2 ontvangers incl. opnemen: 17,50

Alle abonnementen: extra ontvanger 5,00

Genoemde prijzen per maand