Skip to main content

Ik keer in juni na ruim 4 jaar afwisselend Ziggo en T-Mobile te hebben geprobeerd, terug naar KPN glasvezel, dat ik destijds ook al enkele jaren heb gehad. Ik probeer nu te achterhalen hoe de terugkijken functie tegenwoordig werkt. Destijds was deze nog heel beperkt, tot maar korte tijd na een uitzending, enigszins afhankelijk van de zender (overigens vergelijkbaar toen ook bij de concurrentie). Maar bij Ziggo en later T-Mobile hebben ze het terugkijken voor het grootste deel van de zenders mogelijk gemaakt tot een hele week terug. Is dat bij KPN inmiddels ook het geval? 

 

Daarnaast ben ik wel licht teleurgesteld dat de discussie die destijds ook al langere tijd liep (HD glas 66x op 1) nog steeds loopt. Het zou heel fijn zijn als dat op korte termijn alsnog plaatsvindt.

Ja, tot een week terug kijken. Volgens mij is dat echt al heel veel jaar zo hoor...


Ok, mooi. Ook rechtstreeks vanuit de gids? In mijn herinnering was dat toen alleen mogelijk als het programma nog bezig was of kort erna, en kon jals je ging pauzeren en tussentijds zou toevallig de tijd verlopen, de uitzending zomaar stoppen. Maar misschien is mijn herinnering niet meer accuraat 😉


Ja, vanuit de gids.


Wat @Nick83 zegt, klopt. Je kunt vanuit de Gids tot een week terugkijken. Op onze website lees je hoe Terugkijken werkt.

Let op: met Terugkijken kan je niet doorspoelen. Wil je wel kunnen doorspelen? Voeg dan het Opnemen Pakket aan jouw abonnement toe via MijnKPN.


@Denise_ , Met het opnemen pakket kun je terug kijken nog steeds niet doorspoelen op de meeste zenders, dat kan alleen als je het programma opgenomen hebt.


@Doornekamp33 Klopt. Met Terugkijken kan je niet doorspoelen. Als je wel de mogelijkheid wilt hebben om door te spoelen, dan moet je het Opnemen Pakket hebben.


@Doornekamp33 Klopt. Met Terugkijken kan je niet doorspoelen. Als je wel de mogelijkheid wilt hebben om door te spoelen, dan moet je het Opnemen Pakket hebben.

En het bewuste programma opnemen wat je terug wilt kijken.

Dat is de aanvulling die je er bij moet zetten, het opnemen pakket alleen zorgt er niet voor dat als je iets terug kijkt kunt doorspoelen.😉😉