Skip to main content
Beantwoord

Hoe wijzig ik het aantal ontvangers van 2 naar 1 in de MijnKPN app

• July 15, 2025
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Hallo, Ik heb 2 ontvangers en wil graag naar 1 kan alleen in mijn KPN app niet van 2 naar 1 ontvanger?
Kan wel van 2 naar  3 4 of 5 ontvangers?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Timo Visser. Welkom op de community! Kun je aangeven wat er precies gebeurt als je probeert van 2 naar 1 tv-ontvanger te gaan in de MijnKPN app? Wat zie je precies te zien? Als je in MijnKPN gaat naar Interactieve TV en daar vervolgens kiest voor Tv-ontvangers, dan zou je het aantal ontvangers moeten kunnen aanpassen. 

Lukt dat niet? Dan raad ik je aan om een terugbelafspraak in te plannen met de klantenservice. Zij kunnen je dan verder helpen met het aanpassen van je tv-ontvangers.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 18, 2025

Hoi ​@Timo Visser. Welkom op de community! Kun je aangeven wat er precies gebeurt als je probeert van 2 naar 1 tv-ontvanger te gaan in de MijnKPN app? Wat zie je precies te zien? Als je in MijnKPN gaat naar Interactieve TV en daar vervolgens kiest voor Tv-ontvangers, dan zou je het aantal ontvangers moeten kunnen aanpassen. 

Lukt dat niet? Dan raad ik je aan om een terugbelafspraak in te plannen met de klantenservice. Zij kunnen je dan verder helpen met het aanpassen van je tv-ontvangers.

• July 18, 2025

Waarschijnlijk heb je een oud abonnement waar 2 ontvangers vast in het abonnement zitten. De enigen optie die je dan hebt: het abonnement aanpassen naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan is het wel mogelijk.