Skip to main content

Afgelopen mei ben ik overgestapt naar KPN. Nu zie ik dat de optie 4K is ingeschakeld, terwijl ik 4K niet heb aangevraagd. In mijn KPN kan ik deze optie niet uitschakelen. Ik heb 4K niet aangevraagd (wordt ook niet het besteloverzicht vermeld), maar moet er wel 2,50 eu/mnd voor betalen. Graag deze optie uitschakelen.

Beste @JCa1980,

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze het voor jou aanpassen. Houd er rekening mee dat het 1 à 2 dagen kan duren tot ze dit lezen, want het is hier redelijk druk op het Forum.


@Dennis Schreve : mijn forumprofiel is up-to-date.

mvg


Hoi @JCa1980, ik heb hier voor je naar gekeken. Ik zie dat de 4K optie op 10 mei actief is geworden, samen met de rest van de wijziging naar een Husselabonnement. En ik zie deze optie ook niet terug op je bevestiging. Dus dat is heel gek.

Zenderpakketten en aanverwante opties hebben een opzegtermijn van een maand. Betekent dat de 4K optie vanaf 9 juni weer uit te zetten is. Ik kan dit ook niet eerder. Wat ik wel kan doen (en zojuist gedaan heb) is de €2,50 vergoeden. Je kunt dan zelf via je MijnKPN op de 9e de optie weer uitzetten.


@Erik_ . Dank je wel voor het nakijken,  ik zal de optie 9 juni uitzetten via MijnKPN. 

Grt Jeroen 


@Erik_ : Het is nu 9 juni. Het is niet mogelijk om de 4K optie te schakelen in de MijnKPN omgeving.


Hmmm, er staat hier toch echt dat het vanaf vandaag kan. Kan zijn dat hij het in de MijnKPN nog niet pakt omdat die dan wel met de 10e rekent. Omdat het ook op de 10e vorige maand actief is geworden. Ik heb het hier nu voor je uit het pakket gehaald, @JCa1980. Je krijgt een bevestiging per e-mail.


@Erik_ : ik heb de bevestiging ontvangen. Bedankt voor het in orde maken