Skip to main content

Ik wil mijn abonnement op netflix stopzetten, hij staat in mijn KPN onder entertainment maar ik zie daar geen optie om hem stop te zetten. Als ik inlog bij netflix zie ik daar de optie stopzetten ook niet staan.

Tevens heb ik geprobeerd dit telefonisch met kpn te regelen maar kom daar niet verder dan een bandje met enkele mogelijkheden maar dat zijn de opties die ik al uitgeprobeerd heb.

 

Graag zie ik hier de oplossingen.

Mvg

Rudy

 

Beste @Ruud57,

kun je het op de tv ontvanger ook niet stopzetten? 🤔

MENU → INSTELLINGEN→ ZENDERPAKKETTEN

Zal je hier een terugkoppeling willen geven als het gelukt is of niet? Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen de moderators Netflix stopzetten, hopelijk lukt het via de tv ontvanger. 😉


Goedemorgen Dennis,

Ik kan het helaas ook niet op mijn tv ontvanger stopzetten. De gegevens die jij noemde heb ik aangepast in mijn profiel.

 

Rudy

 

 


Ik heb het abonnement op Netflix stop kunnen zetten en wel op de volgende manier.

In Mijn KPN zag ik bij entertainment-Netflix in het rijtje met verschillende abonnement opties ook GEEN staan, deze heb ik geselecteerd en bevestigd en kreeg vervolgens een mail dat de betaling was stopgezet. Hierna heb ik ingelogd bij Netflix en kreeg daar nu wel de mogelijkheid om het abonnement op te zeggen!

 

Rudy


Hoi @Ruud57. Welkom op het KPN Forum. Ik zie inderdaad terug in onze systemen dat Netflix gisteren is verwijderd uit jouw abonnement. Bedankt voor het delen van het antwoord. :blush: