Skip to main content

Ik heb tv en internet en mobiel (1 van de 3 abonnementen is actief) en ik wil pluspakket aanzetten maar dat lukt niet. Ik krijg melding:

Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.
 

beste kpn. Zou je het gratis pluspakket toch willen aanzetten?

Hallo @Rajv ,

Heb jij voor jouw TV en Internet de KPN-Compleet-voorwaarden of de KPN-Hussel-voorwaarden?

In combinatie met een mobiel abonnement kun je bij KPN Compleet kiezen voor gratis het ESPN-pakket of een gratis Pluspakket.

Bij KPN Hussel is tegenwoordig het Pluspakket gratis als je ook een mobiel abonnement hebt.   

Maar zijn de voordelen wel aangevraagd? Want dan gaat het verder automatisch geregeld worden als je KPN Hussel hebt.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden
 

 


Ik heb hussel en zie ook staan dat extra zenderpakket gratis is maar ik kan het niet kiezen vanwege 

 

Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.

 

wat kan ik doen?

 


Dan morgen vanaf 8.00 bellen met 0800-0402. Daar kunnen de medewerkers een ticket inschieten voor de backoffice-afdeling.