Skip to main content

Hoe zie ik of Arris 2952 defect is? Kan namelijk geen zenders installeren op tv

Hallo @albertst , met een tv-decoder hoef je geen zenders op TV te installeren.

Je sluit de Arris met een HDMI-kabel aan op je TV en op je TV kies je voor de betreffende HDMI-poort dan moet je beeld/geluid hebben.

De Arris zelf kun je testen door in het instellingenmenu het testprogramma af te werken.

 

 


Hoe zie ik of Arris 2952 defect is? Kan namelijk geen zenders installeren op tv

Heb je wel de KPN afstandsbediening ingesteld/gekoppeld? 


Misschien ligt het dan aan de afstandsbediening. Met afstandsbediening was het alleen mogelijk om tv aan en uit te zetten. Via menu van tv gekozen voor TV Kijken. Geen mogelijkheid gezien om juiste HDMI te kiezen. Bij starten van de Arris zie ik in het begin even 880 staan en daarna 3 leds waarvan de rechter knippert. 


Misschien ligt het dan aan de afstandsbediening. Met afstandsbediening was het alleen mogelijk om tv aan en uit te zetten. Via menu van tv gekozen voor TV Kijken. Geen mogelijkheid gezien om juiste HDMI te kiezen. Bij starten van de Arris zie ik in het begin even 880 staan en daarna 3 leds waarvan de rechter knippert. 

Ah, Kijk hier even voor een eventuele oplossing. De ontvanger start niet door. Het menu van de tv ontvanger heb je dan nodig via de afstandsbediening. Die je waarschijnlijk nog moet koppelen. 


Bedankt voor de reacties. Heb zojuist afspraak gemaakt dat KPN monteur langskomt. 


Reageer