Skip to main content

goed mensen,

effe een abbo genomen film 1 (toch  in aanbieding en husselen en  ik kom eerste 3 maand op 48 euro totaal daarna 58, betaal nu 53 ::rofl: zonder film 1)ook dus in sd op tv dan, dus geen dolby Bart_Z.

dat was te verwachten. Gezien

nu dacht ik, film 1 go wat doet die op pc qua audio, goed ,ik naar film 1 go/online, wil inloggen met provider, pag 404 niet gevonden.. mmm..

groet

 

Admin: eigen topic voor reactie aangemaakt

Aan het bedrag te zien, heb je geen TV abonnement, klopt dat? 

Zie ook hier.

Ik zie € 9,99 per maand en als je internet/tv en mobiel van KPN afneemt, dan krijg je € 5,-- husselkorting. (dan is het dus € 4,99 per maand).

Maar als ik het goed leest, dan heb je het tv pakket (€ 10,-- extra per maand) ook nodig.

 

Helaas begrijp ik de vraag niet wat betreft bedrag per maand.

 

Foutcode 404 kan ik helaas niet vinden op www.kpn.com 


joop2011 

heb ook tv voor 10 euro, en  50Mb,zit in buitengebied.

omdat plus  nu gratis is, kon ik nog een pakket kiezen zeg maar husselvoordeel.

heb namelijk ook mobiel van kpn.


Kan je echt geen HD kijken via de decoder? Te lage bandbreedte? Zet de decoder anders eens op “HD standaard” onder instellingen → beeld.

Om online te kijken naar Film1 kun je gebruik maken van KPN TV online. Dat is stereo geluid, dat wel. Kan weergegeven worden via Dolby Pro Logic (II). Net als bij de decoder. Bij een abo op Film1 via kpn kun je geen gebruik maken van Film1 Go, wat overigens ook stereo is.

Ik zie dat op de site van Film1 nog een oude link* staat; die geeft 404 idd. Dit is de huidige:
https://www.kpn.com/televisie/online-tv-kijken.htm

Via de app/tv-website van KPN zijn zowel de 4 kanalen als het online aanbod van Film1 beschikbaar. 

App: app-store kpn itv

Laptop: http://tv.kpn.com .

*dit is de oude link op de Film1 pagina die 404 geeft, Joop2011:
https://www.kpn.com/service/online-tv-kijken.htm


dankje PeterG,

zo werkt dat, dus, ging naar film 1 zelf, inloggen met provider, maar kreeg dus fout code 404 pagina niet gevonden.

nouja als dat ook stereo is ,schiet het ook niet op, moet simpel wachten op de fiber hier in het voorjaar vrees ik:grin: .

heb wel 50 Mb, maar is via buitengebied dinges en voor tv gaat men uit, van de standaard, laat ik het vaste lijn noemen en dat is 10Mb.

dus je snapt mijn gedachten gang via  tv kastje wil niet, vanwege snelheid ,dus dacht misschien via internet wel, daar heb ik snelheid wel.

dat is mijn logica dan.

ach over paar maand,ligt hier glasvezel zou 250 euro kosten per aansluiting(glas en draad legt het hier aan), woon in klein plaatsje wel grote gemeente na samenvoegen paar jaar terug, maar wat mensen aan de oren trekken die wat beloofden bij de gemeente,... nu betaald gemeente de aansluitkosten en mensen die al betaald hadden krijgen het terug, ik heb  het al terug.En het gaat me niet om sneller internet an sich, maar gewoon,dan heb ik dit gedoe niet, kan ik 4 k of 8 k kijken(tv is onderweg  70inch allie express :smiley:   heb nu nog plasma 1, 20 en op slaapkamer 80 cm led) of alles in dts /dolby. Ik hou van films en  goede audio, maar  ik denk dat wel duidelijk is:heart_eyes:

heb dus nu weer film 1 en omdat eerste 3 maanden gratis en  dus nog meer husslen  kon schijnbaar. Kreeg ik pdf van kpn na bevestiging, wat me verraste, betaal komende 3 maanden minder dan nu en nadien 5euro meer dan nu. zoals je weet had jaartje ziggo betaalde 20euro meer voor stukken minder.

het is  het topic niet voor, maar dat kpn plus pakket nu gratis geeft, is een strakke actie, vele mensen hebben hier ziggo, betalen meer en minder zenders ja nu heeft ziggo plaatselijke zenders toegevoegd zoals tv gronigen enz, wie zit daar op te wachten:rofl: ongeluk gebeurd en dat zelfde elk kwartier herhalen.

heb de buurvrouw van 78 al zover,  ze wacht op pakket van kpn ws morgen of vrijdag, zal ik wel aansluiten,ze  had nog oud pakket van ziggo ook modem een humax enz, betaald er 85euro voor, nu bij kpn bijna 50 euro goedkoper en met een aow,scheelt dat aardig en ze heeft meer zenders.

wat dat aangaat vaste klanten is niet vanzelfsprekend, zouden bedrijven wel meer aandacht aan mogen besteden, vooral bij de ouderen, is het de angst zonder tv te zitten een reden om niet over te stappen, net als met energie, denken dat gas eraf gaat en ze verkleumen.

peter j bent niet van kpn, maar die lezen wel mee  modje zeker ,er valt veel te doen en  te behalen voor bijv kpn, de ouderen wordt een steeds grotere groep. simpel voorbeeld ik heb ons die zender, keken samen naar een serie over een scheepsrederij, ben naam van serie effe kwijt oddesee ofzo, met kopje thee en eigen gebakken appeltaart en dan gaat het niet om binch wathing, maar samen zijn.

men zal denken dit is off topic maar is dat zo¿¿¿, eerder was er een slogan beleef kpn... en daar gaat het om  de zender ons zal nooit in dolby zijn:joy: dat is zeker(kan het forceren) maar als het kan..:sweat_smile:

hebben hier elke week een film avond(men mag stemmen), iedereen neemt wat mee, de jongste die in supermarkt werken wat  afgeprijsde kazen oid. tuurlijk veilig covid 19, allemaal ingeent maar testen wel, jong en oud samen, veiligheid vooralles, je wilt je vrienden kring niet uitdunnen lijkt me

PeterG bedankt voor je antwoord en dat is ook verschil tussen kpn en ziggo ook op forum, je krijgt een antwoord waar je wat mee kan

vriendelijke groet


en, nee PeterG kan geen hd kijken, dit kastje gaat uit zich zelf terug ook na opslaan, heb de  aris vip 5202.de nieuwste dus, zogeheten slim..mmmm heb de oude niet meer braaf opgestuurd...

voor dat gedoe met ziggo, had ik een ander kastje  van kpn ook een aris kon wel hd, ook met de huidige standaard vaste lijn snelheid al was die toen 14 Mb. raar genoeg,

ws terug geschaald om klachten met haperent beeld te voor komen. ik ben niet echt stil:kissing: , maar ik klaag niet,scheld niet, stel simpel vragen

groetjes


zo werkt dat, dus, ging naar film 1 zelf, inloggen met provider, maar kreeg dus fout code 404 pagina niet gevonden.

nouja als dat ook stereo is ,schiet het ook niet op, moet simpel wachten op de fiber hier in het voorjaar vrees ik:grin: .

heb wel 50 Mb, maar is via buitengebied dinges en voor tv gaat men uit, van de standaard, laat ik het vaste lijn noemen en dat is 10Mb.

dus je snapt mijn gedachten gang via  tv kastje wil niet, vanwege snelheid ,dus dacht misschien via internet wel, daar heb ik snelheid wel.

dat is mijn logica dan.

Die logica kan ik wel volgen, de zaken die je opnoemt (DSL+4G / SIB,  TV-kastje, Film1 provider account), zijn allemaal gerelateerd aan KPN en bij jouw met 10Mbps DSL en duur 4G (voor KPN dan) is het mij wel duidelijk dat KPN niet staat te springen om z’n systemen wat ruimer bandbreedte te laten nemen. Zoals je wellicht weet is het extra 4G ‘best effort’, smartphones hebben voorrang.  Met glasvezel en moderne 1000x snellere infrastructuur erachter is een multimediastream passend bij groot scherm en uitgebreide audio installatie geen probleem.

Wat wel zou kunnen is dat je met je KPN account elders met wel snelle internet backbone misschien wel goed dolby geluid krijgt, maar kijk ook naar wat je laptop doet en kan. Die zal in z’n stuurprogramma wel 5.1 of 7.1 geluid moeten ondersteunen (ook al zijn er maar 2 speakers). Ik heb er niet veel ervaring mee, versterker kan wel vanalles kwa multi-channel, maar heb momenteel maar 2 speakers aangesloten, surround spullen staan ongebruikt.

 

 


heb de buurvrouw van 78 al zover,  ze wacht op pakket van kpn ws morgen of vrijdag, zal ik wel aansluiten,ze  had nog oud pakket van ziggo ook modem een humax enz, betaald er 85euro voor, nu bij kpn bijna 50 euro goedkoper en met een aow,scheelt dat aardig en ze heeft meer zenders.

Wat aardig dat je dat doet voor de buurvrouw. 50 euro verschil? Echt. Maar zij kan dan via kpn toch ook niet (meer) HD kijken dan? En via Ziggo nu wel….

peter j bent niet van kpn, maar die lezen wel mee  modje zeker

Zeker. Ze volgen elk topic.

 simpel voorbeeld ik heb ons die zender, keken samen naar een serie over een scheepsrederij, ben naam van serie effe kwijt oddesee ofzo, met kopje thee en eigen gebakken appeltaart en dan gaat het niet om binch wathing, maar samen zijn.

ONS is zeker leuke zender. Was zeker Onedin Line? Heb ik in jaren '70 / '80 met mijn moeder gekeken. Toen via de Tros.

Dolby Digital? Alle stereo is Dolby Pro Logic gecodeerd. Ook via Film1. Via Film1 is dat zeker mooier! Ik had het een tijdje maar bagger Dolby Digital geluid. Stereo met Pro Logic mooier. Pro Logic II kan ook gebruikt.

PeterG bedankt voor je antwoord en dat is ook verschil tussen kpn en ziggo ook op forum, je krijgt een antwoord waar je wat mee kan

Ik lees ook mee op het forum van Ziggo. Antwoorden daar van gebruikers heel vaak tenenkrommend en niet altijd kloppend inderdaad. Maar wel handig om evt. berichten te maken op mijn website. Lees daar ook maar mee. Uiteraard ook berichten m.b.t. KPN.

http://breedbeeldweetjes.wordpress.com .