Skip to main content
Beantwoord

Hoe zit het precies met Filmbox op iTV?

• June 18, 2025
  • 6 reacties
  • 118 keer bekeken

Ik heb een IPTV in mijn slaapkamer.

Waarom is Filmbox altijd op zwart scherm ?

KPN+ heeft wel filmbox , hoe zit dat precies ?

Beste antwoord door Noordzee

pfffffffffff  waarom heb je mijn bovenstaand IPTV verandert naar ITV ?

dus jullie wete van niks…   het is een IP decoder van tv  

Dat ontvanger is Qsmarter 

als julie nog niet weten google jullie op 

Kennelijk heb jij een illegaal kastje waarmee je via internet naar TV-programma’s kijkt zonder abonnement. 

Hier kun je verder geen hulp verwachten. Je bent nu hier beland bij de provider KPN. Hier worden klanten van KPN geholpen als ze vragen hebben. 

Je kunt uiteraard wel bij KPN een legaal betaald abonnement afsluiten waarmee je dan legaal naar o.a. Filmbox kunt kijken. 

6 reacties

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 18, 2025

Wat bedoel je precies met 'ik heb IPTV in mijn slaapkamer', ​@pierrevandulken?

Filmbox zit bij KPN in het basispakket. Het valt af te spelen in zowel de app (iTV of TV +). En op de ontvanger uiteraard. Zowel de oudere als de TV+ Box en de Soundbar...natuurlijk moet je daar een tv-abonnement voor hebben.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 18, 2025

Welke ontvanger heb je in je slaapkamer? Arris VIP2952 of VIP5202? Of nog een Arcadyan HMB2260?

Even gecheckt op een Arris VIP2952 en daarop geeft Filmbox (50) gewoon beeld en geluid.

Of bedoel je met IPTV de smart-tv app? En waarin die dan? Tizen (Samsung) of WebOS (LG, Loewe). Of eentje met Android-TV of Google-TV.

Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 19, 2025

Pfff Google het antwoord dan ook zelf maar op je vraag. Met zo’n houding van je zal er niet veel support zijn van de mede leden op dit forum. Een fijne dag. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 19, 2025

Kennelijk heb jij een illegaal kastje waarmee je via internet naar TV-programma’s kijkt zonder abonnement. 

Hier kun je verder geen hulp verwachten. Je bent nu hier beland bij de provider KPN. Hier worden klanten van KPN geholpen als ze vragen hebben. 

Je kunt uiteraard wel bij KPN een legaal betaald abonnement afsluiten waarmee je dan legaal naar o.a. Filmbox kunt kijken. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 19, 2025

Bij IPTV diensten is doorgifte nooit te garanderen. Die zijn illegaal en verkrijgen hun streams ook illegaal. En die doen het dan ook wel eens niet. 

Legaal in Nederland:

NLziet 

Canaldigitaal (app only), via internet 

Freedom internet en online.nl met tv via Canaldigitaal, meer mogelijkheden dan bovenstaande. 

KPN TV (KPN, BudgetThuis)

Digitenne 

Ziggo TV 

Odido TV

Videoland, met de NL RTL zenders en on demand 

Npo start en plus

En zo zit dat precies 😎. 

En ik heb even gegoogled. 

Qsmarter is gevestigd in Marokko. Denk je dat dat in Nederland legaal is???

NB De kastjes mogen wel. Zijn gewoon Android kastjes. Maar de IPTV service is dan weer niet toegestaan hier. Buma/Stemra enzo.