Skip to main content
Vraag

Hoe zorg ik ik ervoor dat favoriete zenders bewaard worden op PC?

• June 22, 2026
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

favoriete zenders instellen op de pc.

Stel ze in, maar hoe bewaar ik deze tot de volgende inlog?

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 22, 2026

Hallo ​@HP51 ,

Klik in de zenderlijst op het hartje en daarmee wordt jouw keuze bewaard. 

Waarschijnlijk heb je dat ook gedaan. 

Een paar jaar terug had iemand hetzelfde probleem en toen is het uitgezocht door een moderator:

ik heb het nagevraagd en mijn collega heeft het uitgelegd. De conclusie is dat er iets gebeurd in de ‘local storage’ van jouw browser. De favoriete zenders worden opgeslagen in de local storage van jouw browser.
Gebruik jij iets als Hitman Pro of CCleaner om jouw pc op te ruimen? We vermoeden dat er iets op je pc is, dat periodiek deze local storage leeghaalt: het ligt in ieder geval niet aan onze kant, dus wij kunnen je er niet verder bij helpen
.

Bron: 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • June 23, 2026

waar zit de bewaar toets.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 23, 2026

waar zit de bewaar toets.

Die is er eigenlijk niet. Ik bedoel eigenlijk gewoon het indrukken van het hartje. Heb het in mijn eerste reactie iets duidelijker gemaakt.

Werkt eigenlijk hetzelfde als met de hartjes in de KPN TV+-app in jouw telefoon.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • June 23, 2026

Maar als ik de volgende dag weer inlog zijn de favorite zenders erg. Moet ik overnieuw beginnen.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • June 23, 2026

Gooit jouw browser cookies weg als je de pagina (of browser) sluit misschien?

Bij mij onthoudt ie de favoriete zenders wél, ook na expliciet uitloggen en opnieuw inloggen op tv.kpn.com. En als ik daar niet zelf uitlog hoef ik eigenlijk (bijna) nooit opnieuw in te loggen.