Skip to main content
Beantwoord

Hoeveel DVS stekkers zijn nodig voor een tv-ontvanger?

• May 7, 2022
  • 3 reacties
  • 117 keer bekeken

Ik heb 2 tv ontvangers ook 1 voor boven en daar betaal ik 5 euro voor. Ben ik daar 2 dvs 1200 voor nodig of kan dit ook anders .kun je de 2 ontvangers ook koppelen Dat hij het boven dan doet

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Zoals hierboven al wordt aangegeven @Pietermarcel76, ben je voor 2 tv-ontvangers een setje van 3 adapters nodig. BIj beide tv-ontvangers plaats je een adapter en en bij de KPN ExperiaBox komt dan de derde. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 7, 2022

Je kan een dvs setje proberen maar hou er rekening mee dat het niet bij iedereen probleemloos werkt. Een kabel is natuurlijk het beste. 

• May 7, 2022

Is erger, je hebt er dan 3 nodig, bij elk TV kastje 1 exemplaar en 1 bij het modem, kabel is een stuk goedkoper en een heel stuk stabieler.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Zoals hierboven al wordt aangegeven @Pietermarcel76, ben je voor 2 tv-ontvangers een setje van 3 adapters nodig. BIj beide tv-ontvangers plaats je een adapter en en bij de KPN ExperiaBox komt dan de derde.Â