Skip to main content

Ik heb een omruilbevestiging voor de oude ontvanger. Ik heb er echter twee en heb nergens aan kunnen geven dat ze beide moeten worden omgeruild. Ook zie ik in de bevestiging geen aantal.
Straks stop ik twee oude ontvangers in de retourdoos en krijg ik er maar één terug.

Hoe weet ik hoeveel er verzonden worden?

 

Groet,

Jaap

 

Hallo @Jaapd ,

Alleen oude Motorola-ontvangers worden omgeruild. Je moet de procedure voor het omwisselen voor beide ontvangers apart uitvoeren. Dus nu nog een keer voor de andere ontvanger. 

Via deze onderstaande link kun je een Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet.

 


Hi @Jaapd, welkom op het forum. 

Dit kun je inderdaad in de tool doen voor apparatuur omruilen. In de tool worden meerdere ontvangers omgeruild, daar staan vinkjes bij. Ik kan alleen niet 100% zeggen of jij beide aan hebt gevinkt of juist niet. Ik zou dan in dit geval eentje meenemen voor de omruiling. Mocht er toch 2 in het pakketje zitten, dan kun je de andere later alsnog gratis retoursturen naar ons. Het adres is:

Kpn
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn