Skip to main content

1.85 euro duurder vindt het echt niet normaal meer ziet nu aan de 92.85 dat is echt overdreven in vergelijking bij anderen echt niet normaal meer!!! 😡 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Wat heeft u dan voor een abonnement?


Alles in een


Alles in een

Gaat het om een “Compleet” of “Hussel”?


Compleet 


1.85 euro duurder vindt het echt niet normaal meer ziet nu aan de 92.85 dat is echt overdreven in vergelijking bij anderen echt niet normaal meer!!! 😡 

Je hebt dus Compleet, 

Daarom in vergelijking met welke anderen, dat voegt wat toe voor ons mede bezoekers van dit forum?

Dus 100Gb internet

Fox sport

Spotify

onbeberkt bellen op vaste telefonie in de EU

Uitgebreid zender pakket

2 TV toestellen

Opnemen

en nog wat andere dingen


Tja... als u er van alles bij neemt, dan word het vanzelf duur. Ik ben ongeveer 30 euro goedkoper uit.


Ik snap die 1.85  erbij niet het is toch al duur genoeg 


Ik snap die 1.85  erbij niet het is toch al duur genoeg 

Ieder jaar heeft KPN een abonnementsverhoging, en daar is helaas niks tegen te doen. Wat heb je allemaal in het KPN Compleet pakket zitten?


Ik snap die 1.85  erbij niet het is toch al duur genoeg 

Ieder jaar heeft KPN een abonnementsverhoging, en daar is helaas niks tegen te doen. Wat heb je allemaal in het KPN Compleet pakket zitten?

Alles wat hij hier boven benoemd 


Ik snap die 1.85  erbij niet het is toch al duur genoeg 

Ieder jaar heeft KPN een abonnementsverhoging, en daar is helaas niks tegen te doen. Wat heb je allemaal in het KPN Compleet pakket zitten?

Alles wat hij hier boven benoemd 

Ja maar wie zijn die anderen die dat goedkoper aanbieden.


Dag @Mariamontes Welkom hier en leuk om te zien dat er al de nodige reacties in dit topic zijn gegeven. Ik heb je gegevens niet, dus ik kan weinig specifieks zeggen over je situatie. Maar misschien kan ik wel iets toelichten. 

Als eerste. We zijn geen prijsvechter. We investeren graag in kwaliteit en goede service en we zullen inderdaad niet de aller- allergoedkoopste zijn. Daar staat wel wat tegenover. Je hebt het over een Alles-in-Een-pakket en dat is een wat ouder pakket. Bij de duurste variant -als ik zo naar de prijs kijk die je noemt, vermoed ik dat je die hebt, zat van alles bij inbegrepen: onbeperkt bellen, zenderpakketten, een extra ontvanger.  Dat werd hier ook al benoemd en inderdaad, daar was de prijs ook naar. 

Wat voordeel kan opleveren is kijken of dat pakket nog wel aansluit bij je huidige gebruik. We hebben tegenwoordig Hussel-abonnementen, die je grotendeels zelf kunt samenstellen. Door zaken niet op te nemen die je niet gebruikt bespaar geld en bij deze abonnementen is dat makkelijker dan bij de ouder abonnementen. Wellicht kun je daar iets mee. Als je belt met 0800-0402 is er zeker een collega van de klantenservice beschikbaar die je daarin kan adviseren. 

 


...


Ga zeker er naar kijken dankjewel voor de tips.

en bij deze wil ik me afmelden van deze forum 


Reageer