Skip to main content

Vanmiddag naar helpdesk kpn gebeld. Kosten maar liefst €24 voor 20 minuten. Laatste kwartier mij aan de lijn gehouden om modem te herstarten. Ik wil mijn geld terug. Zoniet ga ik 't bij kassa en radar melden en heeft kpn 'n klant minder 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Tv ontvanger werkte niet. 


Vreemd. Het nummer van kpn is gratis.  0800-0402. U heeft vrijwel zeker gebeld via een duur belbedrijf gevonden op Google. Helaas zal kpn die kosten niet vergoeden. 


Dan heeft u hoogst waarschijnlijk een doorverbind nummer gebruikt wat bijna. 1 euro per minuut in rekening gebracht. Het KPN Helpdesk is namelijk Gratis omdat het een 0800 nummer betreft. Misschien is het handig om dat erbij te vermelden bij Kassa en Radar.


Ojee @Petercastelijns, niet zo leuk van de kosten :slight_frown:

Zoals de andere gebruikers je al uit hebben gelegd, hebben wij sinds 2012 een volledig gratis telefoonnummer, dus als er al kosten in rekening zijn gebracht is dat niet door ons gedaan en zal je via een externe partij naar ons door zijn verbonden. Deze kosten kunnen wij inderdaad niet vergoeden. Ik wil je aanraden om even goed te kijken naar welk nummer je precies hebt gebeld en hoe je daarbij terecht bent gekomen, als je hiervan een melding gaat maken bij Radar en Kassa!

 

 


Mee eens, 0800-0402 is gratis.

 

Ik ben bang dat je een doorverbindnummer hebt gebruikt en die zijn inderdaad duur.

KPN verdient daar niets mee, alleen het bedrijf dat jou doorverbind verdiend er goud geld mee.

 

Advies, kijk op de website van het bedrijf dat je wilt bellen.

Bij KPN is het nummer dus 0800-0402


Mee eens 0800 0402 gratis kpn 👍


Toevallig zie ik ook dat ik 10 euro moet betalen voor 10 minuten nadat mijn WiFi ontvanger het niet meer deed. Maar aan de andere kant ik, hoefde niet te wachten en werd direct goed geholpen. Waarschijnlijk dus ook via zo’n doorschakelnummer op Google. Les geleerd nu!