Skip to main content
Beantwoord

Hoge piep bij de 4K ontvanger

  • February 29, 2020
  • 2 reacties
  • 212 keer bekeken

webloq
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4

Nu wij hier ook een 4k 5202 hebben wordt je gek van de hoge piep!

Is dit ook bekend bij anderen?

 

Vandaag ook de 5202 aangesloten bij mijn schoonouders en daar ook de zeer hoge piep te horen. En nee ik klaag niet snel, maar dit is echt niet normaal.

 

Van de week was ik bij een kennis, en ik vroeg of ze KPN hadden, en wat blijkt ook hun klagen over de 5202 4k kastje?

 

Wat nu?

 

We hebben nu tijdelijk een schakelaar tussen het kasje geplaatst zodat als deze uitgezet is niet meer piept. Tja het opstarten duurt dan wat langer…

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @webloq. Ik begrijp dat het erg vervelend is om steeds een hoge piep te horen tijdens het tv kijken. Het lijkt mij verstandig om een de tv-ontvanger te vervangen. Zou je in een privébericht de postcode, huisnummer en klantnummer van jouw schoonouders achter willen laten? Dan vraag ik aan onze logistieke afdeling of zij een nieuwe tv-ontvanger willen versturen.

@webloq Ik heb niet meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je misschien via een andere weg een oplossing hebt gevonden voor dit probleem. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @webloq. Ik begrijp dat het erg vervelend is om steeds een hoge piep te horen tijdens het tv kijken. Het lijkt mij verstandig om een de tv-ontvanger te vervangen. Zou je in een privébericht de postcode, huisnummer en klantnummer van jouw schoonouders achter willen laten? Dan vraag ik aan onze logistieke afdeling of zij een nieuwe tv-ontvanger willen versturen.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 12, 2020

Hoi @webloq. Ik begrijp dat het erg vervelend is om steeds een hoge piep te horen tijdens het tv kijken. Het lijkt mij verstandig om een de tv-ontvanger te vervangen. Zou je in een privébericht de postcode, huisnummer en klantnummer van jouw schoonouders achter willen laten? Dan vraag ik aan onze logistieke afdeling of zij een nieuwe tv-ontvanger willen versturen.

@webloq Ik heb niet meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je misschien via een andere weg een oplossing hebt gevonden voor dit probleem. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!