Skip to main content

Bij mij geeft hij een hele hoge piep midden in een aflevering, niet zo maar een piep maar alsof er een brandalarm afgaat. Hij gaat zo hard en zo hoog dat je gewoon schrikt.

Dit gebeurt trouwens alleen als ik via het kon kastje kijk, als ik via chroom cast stream naar m’n tv is er niks aan de hand. 

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @ArnoldWitt, welkom hier. 

Dat is wel een heel bijzonder probleem dat ik ook nog niet eerder ben tegengekomen. Met normaal tv kijken nergens last van? Of bij opnames? 

Wat heb je al gedaan om het op te lossen? Heeft de ontvanger al eens een reset gehad? Lost dat het probleem op? 


Nee alleen last bij Netflix.

ja het kastje is al meerdere malen gereset


We gaan eens een andere ontvanger testen. Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd. Privé heb ik je de gegevens gestuurd over hoe je deze op kan halen. Ik ben benieuwd.


Ik heb het zelfde probleem. Ook tijdens het zappen. Het is echt een verschrikkelijk geluid. Wat kan ik hier aan doen?


Hoi @Dian92, dat lijk mij ook flink verschrikkelijk.

Hoi @ArnoldWitt, welkom hier. 

Dat is wel een heel bijzonder probleem dat ik ook nog niet eerder ben tegengekomen. Met normaal tv kijken nergens last van? Of bij opnames? 

Wat heb je al gedaan om het op te lossen? Heeft de ontvanger al eens een reset gehad? Lost dat het probleem op? 

 

Heb je de reset geprobeerd? Wordt het daar anders van?