Skip to main content

Ik word al 11 maanden krankjorum van die tergende hoge tonen.

4 monteurs verder nog geen oplossing

Als ik met een draagbare radio antenne langs de bekabeling en de stekkers van V10 en TV kastje ga hoor je het ook via de antenne keihard zoemen. Ondertussen gaat kpn maar door met wifi 1,2,3,4,5,6, 6E, broadcasting MIMO en de klanten weten van niks monteurs horen gen hoge zoemtonen dus ben je koekoek

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Die spullen van KPN krijg je in bruikleen, maar je hoeft ze niet te gebruiken. Er zijn genoeg mensen die geen V10 willen gebruiken. Ook genoeg mensen de helemaal geen TV in hun abonnement hebben, waaronder ikzelf. Dus ik heb ook geen last van TV kastjes. Wel van een magnetron die bromt, maar daar heb ik al een schakelaar tussen gezet.

Als je wilt weten welk apparaat de boosdoener is, moet je een keer planmatig te werk gaan en eens even alles uitzetten. Dus echt in de meterkast alle electriciteit uitschakelen voor een uur ofzo. Let wel dat dan vriezer en klokken ook uit zijn, dat kan wel gedoe geven. Maar als je dan in alle kamers geen piep meer hoort, is het dus 1 van de apparaten in je huis.

Meestal is er ergens een 230V voedingsadaptor die piept, soms ook afhankelijk van hoe je je hoofd draait. En hoeft ook niet altijd op zelfde moment te zijn, maar b.v. alleen als een apparaat even aan het opladen is.

Er zijn helaas nogal wat valse producten op de markt, staat dan op de adaptor een gerenomeerd merk, maar is dan vervalsing. Dat weet je pas meestal als je het opensloopt en verstand van eletronica hebt.


Als je wilt weten welk apparaat de boosdoener is, moet je een keer planmatig te werk gaan en eens even alles uitzetten.

Maar TS weet toch al dat de adapter van de NTU de boosdoener is.

@Erik_ de gegevens zijn ingevuld. Nu heb ik het bericht van @PeterG gelezen en een andere adapter aangesloten. En het geluid is nu weg, het gaat op de adapter die rechtstreeks op de glasvezelbox zit aangesloten. Kunnen wij bij KPN een nieuwe adapter aanvragen of kunnen wij deze ergens kopen?  

 


is niet aan TS gericht


Reageer