Skip to main content
Dat ligt natuurlijk aan de hond. Echter het materiaal is zo zacht, dat het buigt en daardoor de knoppen aan /uit blokkeert. je hoeft daar echt niet je best voor te doen. het effect is wel dat er inmiddels de derde afstandbediening is overleden. bestaan er beschermhozen waarmee dit kan worden voorkomen?.



Natuurlijk het ding wegleggen . . . . tja een afstandbediening ligt meestal gemakkelijk bereikbaar. . . .
Tja mijn tip is waarschijnlijk overbodig, maar het lijkt me toch niet zo moeilijk om voortaan,de afstandsbediening veilig weg te liggen, hier ook een hond,en een vast plekje voor de afstandsbediening,zo ook andere spullen 😃
Het is gewoon niet de bedoeling dat je hond de tv bedient. Jij bent het baasje.... Iets hoeserigs is voor geen enkele afst.bed. beschikbaar; het wordt er gewoon niet hondbestendiger op.



Waar kijkt de hond eigenlijk graag naar???



Hopelijk kan je via een moderator een nieuwe a.b. krijgen. Normaal wordt er 1 per jaar per ontvanger aangehouden.



Voor de mod. is dan een ingevuld forumprofiel uiterst plezierig. Ze mogen niet je gegevens opzoeken a.d.h.v. je KPN ID namelijk (verrekt doorgeschoten privacyregels).
Goedemorgen @HvGr, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Ik kan inderdaad begrijpen dat de afstandsbediening een keer kapot gaat, of kapot gebeten wordt door een huisdier (trust me, niet alleen honden doen dit!). Maar het is daarnaast ook een stukje eigen verantwoordelijkheid om hem, na inmiddels 3 keer, goed op te bergen.



Als je jouw gegevens aanvult in het Forum profiel, dan kan ik kijken of ik er nog een kan opsturen. Ik heb in ieder geval je naam, postcode + huisnummer en klantnummer nodig!
Susan,

Dank voor je antwoord en de geste , Het Forum profiel is inmiddels ingevuld

vr gr

Hans
Goedemiddag @HvGr, Susan is een aantal dagen vrij, daarom neem ik het even over. Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Met een beetje geluk heb je hem morgen al in huis 🙂
Dag Marina

Dank je wel erg fijn. Wij gaan proberen erg zuinig te zijn maar elk moment opbergen ismonniken werk. Het is een jonge hond 14 mnd . Wordt aangemerkt maar het is nog niet af.

Vr Gr Hans☺️😂

Reageer