Skip to main content
Hallo, ik zit met het volgende probleem.



Sinds een paar dagen heb ik om de paar minuten een horizontale streep op maar 1 zender en dat is MTV, op andere zenders heb ik geen last.



Wat is het probleem? Ik heb het volgende al allemaal geprobeerd om het op te lossen maar tevergeefs:



Ik heb de software van het interactieve tv ontvanger verwijderd en terug gezet naar fabrieksinstellingen.



Ik heb een andere HDMI kabel geprobeerd en heb de tv ontvanger op een andere tv aangesloten maar tevergeefs.



Heb de modem uit gedaan en weer aan met een andere UTP kabel ook geen resultaat.



Het is onprettig kijken en ik weet niet meer wat ik moet doen, ik heb er vrijdag 30 augustus met de klantenservice over gebelt en ik wordt aankomende maandag of dinsdag gebelt door een casemanager om met mij te bespreken wat er moet gebeuren.



Heeft iemand nog een idee wat het zou kunnen zijn? Ik heb een foto toegevoegd waar je de horizontale streep ziet, ik heb de streep met blauw omcirkeld onderaan de foto kun je die streep zien.



Ha @Gerben27, welkom terug! Ik zie inderdaad dat mijn collega's voor je aan het werk zijn. Zelf heb ik eerlijk gezegd geen idee waar het nog aan zou kunnen liggen! Er is al heel veel getest zie ik. Hopelijk komen mijn collega's er uit. Zij nemen in ieder geval nog contact met je op hierover.
Klopt de casemanager heeft me al paar keer gebelt en hij gaar het nu voor me uitzoeken.



Als nog bedankt voor een reactie!
meer info al? ben zelf ook benieuwd
Heb al meer info, ik moest gister van de casemanager paar dingen opnemen op MTV en ik moest kijken of die strepen daar ook op te zien zijn wat ook te zien is.



Morgen gaat hij die opnamen die ik heb gemaakt waar ik de strepen zag bekijken en dan gaat hij het voorleggen bij de media afdeling ik weet niet precies meer hoe dat heet, en dan gaan zij er na kijken.



Heeft u ook last van strepen op MTV Julian Borghuis?
Helemaal goed. Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen op een gegeven moment, laat het gerust weten. We helpen je graag verder.