Skip to main content

Ik zou graag willen weten of Inge hier nog steeds last van heeft ?

Ik heb sinds kort ook last van zo'n balk, kan geen toeval zijn dat Stefan hier ook ineens, 10 maanden later, op reageert?

*admin: topic afgesplitst van ouder topic

Ik had er last van en heb het waarschijnlijk zelf opgelost want nou heb ik het niet meer ik heb het volgende gedaan.

 

klik op menu van je kpn afstandsbediening —> instellingen —> beeldscherm en dan optie beeldschermresolultie moet je op automatisch zetten.


Hi @Saabbbrrrrrrr! Ik ben benieuwd of de tip van StefanBerg je heeft geholpen. Zo niet, laat het dan even weten. :blush:


@Lisa De instelling stond al op automatisch, dus dit is helaas niet de oplossing

 

Edit to add: Het wisselen naar een andere HDMI kabel heeft het probleem niet opgelost. Eerder in het topic wordt gesproken over een reset, deze heeft ook niet geholpen.


Ik wilde echt net vragen of je de HDMI-kabel eens wilde vervangen. Jammer dat het niet helpt. Het is geen bekend issue voor mij, dus ik moet even op onderzoek uit voor je. Kun je iets meer vertellen over jouw netwerk? hoe heb je de tv-ontvanger aangesloten op de Experiabox? Welk merk en type ontvanger/modem heb je? Kun je ook alvast je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


@Lisa De instelling stond al op automatisch, dus dit is helaas niet de oplossing

 

Edit to add: Het wisselen naar een andere HDMI kabel heeft het probleem niet opgelost. Eerder in het topic wordt gesproken over een reset, deze heeft ook niet geholpen.

Hallo Saabbbrrrrr,

probeer is met die instelling te spelen, dus ipv automatisch op een andere optie te zetten. Want bij mij was het echt deze oplossing.


Ik wilde echt net vragen of je de HDMI-kabel eens wilde vervangen. Jammer dat het niet helpt. Het is geen bekend issue voor mij, dus ik moet even op onderzoek uit voor je. Kun je iets meer vertellen over jouw netwerk? hoe heb je de tv-ontvanger aangesloten op de Experiabox? Welk merk en type ontvanger/modem heb je? Kun je ook alvast je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Hallo Lisa,

Die antwoord is al meerdere keren door collega’s gegeven maar is ook geen optie


oh Gut! Ik zie dat ik helemaal niet meer gereageerd heb. Je bent ondergesneeuwd ben ik bang, excuses! Heb je nog steeds een rare balk/streep in beeld of heb je het inmiddels via een andere weg geregeld. Ik hoor het graag!


Reageer