Skip to main content
Beantwoord

Horizontale streep in beeld Sony TV

• July 29, 2021
  • 10 reacties
  • 513 keer bekeken

Hallo ik heb de zelfde probleem met mijn Sony tv een Horizontale streep door rechts door het beeld

ik heb ook twee Hdmi gebruikt om te kijken of de streep weg ging streep gaat niet weg. Ik heb een hdmi kabel die bij de interactieve tv wordt geleverd.

admin: Vraag afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Beste antwoord door Hanna_

Beste @bert 49,

Als je bijvoorbeeld naar een app gaat van bijvoorbeeld YouTube of Netflix die op jou SmartTV staat, heb je die streep dan niet? Als die streep dan ook aanwezig is dan ligt het aan jou tv. 

Beste Dennis .

Ik heb het net geprobeerd maar de streep blijft zichtbaar dan licht het aan de tv.

bedankt voor het meedenken.

Met vriendelijke groet @Bert49

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

• Auteur
  • Helper
  • July 30, 2021

Op de vraag van gisteren hebben meer mensen van andere modelen tv ,s ook last van een horizontale streep op het beeld aan  de linkse kant. P.s ik heb geen 4k tv ik heb een 32 inch tv.

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Beste @bert 49,

kun je eens een foto plaatsen van die streep in jou tv beeld van de Sony?

• Auteur
  • Helper
  • August 3, 2021

Beste Dennis dat wil ik dat wel doen hier bij de foto.

• Auteur
  • Helper
  • August 3, 2021

Beste Dennis.

De tv is de 32wd756.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 3, 2021

Oh, die streep is verticaal.

De hdmi kabel vervangen schijnt nog wel eens te helpen. Tenzij het in het toestel zelf zit, dan niet.

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Beste @bert 49,

Als je bijvoorbeeld naar een app gaat van bijvoorbeeld YouTube of Netflix die op jou SmartTV staat, heb je die streep dan niet? Als die streep dan ook aanwezig is dan ligt het aan jou tv. 

• Auteur
  • Helper
  • August 3, 2021

Beste Dennis .

Ik heb het net geprobeerd maar de streep blijft zichtbaar dan licht het aan de tv.

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Dat is niet zo fijn dat het aan de tv ligt @bert 49, hopelijk heb je er nog garantie op de tv, of is die te oud? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 3, 2021

Is eigenlijk nog niet zo oud. Was op de markt in 2016 / 2017.

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • August 4, 2021

Beste @bert 49,

Beste Dennis .