Skip to main content

Hallo ik heb de zelfde probleem met mijn Sony tv een Horizontale streep door rechts door het beeld

ik heb ook twee Hdmi gebruikt om te kijken of de streep weg ging streep gaat niet weg. Ik heb een hdmi kabel die bij de interactieve tv wordt geleverd.

admin: Vraag afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Op de vraag van gisteren hebben meer mensen van andere modelen tv ,s ook last van een horizontale streep op het beeld aan  de linkse kant. P.s ik heb geen 4k tv ik heb een 32 inch tv.


Beste @bert 49,

kun je eens een foto plaatsen van die streep in jou tv beeld van de Sony?


Beste Dennis dat wil ik dat wel doen hier bij de foto.

 


Beste Dennis.

 

De tv is de 32wd756.


Oh, die streep is verticaal.

De hdmi kabel vervangen schijnt nog wel eens te helpen. Tenzij het in het toestel zelf zit, dan niet.


Beste @bert 49,

Als je bijvoorbeeld naar een app gaat van bijvoorbeeld YouTube of Netflix die op jou SmartTV staat, heb je die streep dan niet? Als die streep dan ook aanwezig is dan ligt het aan jou tv. 


Beste Dennis .

Ik heb het net geprobeerd maar de streep blijft zichtbaar dan licht het aan de tv.

 

bedankt voor het meedenken.

Met vriendelijke groet @Bert49


Dat is niet zo fijn dat het aan de tv ligt @bert 49, hopelijk heb je er nog garantie op de tv, of is die te oud? 


Is eigenlijk nog niet zo oud. Was op de markt in 2016 / 2017.


Beste @bert 49,

Als je bijvoorbeeld naar een app gaat van bijvoorbeeld YouTube of Netflix die op jou SmartTV staat, heb je die streep dan niet? Als die streep dan ook aanwezig is dan ligt het aan jou tv. 

Beste Dennis .

Ik heb het net geprobeerd maar de streep blijft zichtbaar dan licht het aan de tv.

 

bedankt voor het meedenken.

Met vriendelijke groet @Bert49