Skip to main content

Kan iemand mij vertellen hoe ik de hue sync box aansluit, al van alles geprobeerd maar krijg het niet werkend 🙈

Wat heeft dit met KPN Interactieve TV te maken? Misschien op het “experia box forum”?


Hoi @AnsR, welkom op het forum! Ik had je reactie in dit topic ook al voorbij zien komen :slight_smile:

Ikzelf heb hier eerlijk gezegd niet bijzonder veel ervaring mee. Is het je nog gelukt met de tip van Dan666 je Sync box aan te sluiten?

@AnsR ik heb al mijn apparaten naar mijn AVR. Dan de ACR uitgang naar de HDMI box , deze dan weer naar de TV. Alles via hdmi kabels. Instellen met de HUE Sync app. Mocht je er niet uitkomen: https://www.facebook.com/HuePhilips hebben mij geholpen. suc6

 

Anders kun je hierover het beste even contact opnemen met de Philips klantenservice.


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!


Nee is helaas niet gelukt, baal hier heel erg van voor een hoop geld spullen in huis en krijg het niet werkend


Ah balen! Waar loop je precies vast?


Alles zit aangesloten zoals beschreven en besproken en nog krijg ik geen tv beeld als het tv kastje zit aangesloten op de hue sync box.

is er een nieuwere versie van het tv kastje misschien wij zijn alweer heel wat jaren klant misschien dat dat bij deze niet werkt ??


Ik denk niet dat je tV ontvanger defect is, en kan deze hierom ook niet zo snel omruilen. (tenzij het een motorola is, dan kun je hem via www.kpn.com/omruilen gratis omruilen)
Heb je dit ook al eens genoemd bij de facebookgroep die Dan666 noemde? Je kunt deze vraag ook eens bij philips zelf stellen via hun site.


Ook ik had het zelfde probleem als boven , wat ik ook deed kreeg geen beeld door de box. Toen heb ik oude kpn ontvanger gebruikt die ik nog had, en jawel hij doet het. 

 

Licht dus volgens mij aan de 4k ontvanger van kpn , mocht ik het met de nieuwe ook lukken hoort iedereen het.  Succes wellicht hebben jullie ook nog een oude ontvanger liggen. 


Kan KPN of de topicstarter bevestigen dat dit inmiddels werkt met de 4k tv ontvanger?