Skip to main content

Ook ik krijg steeds deze foutcode te zien sinds 1,5 week.alles een reset gegeven ( diverse keren ) dvs kastje vernieuwd,nieuwe kabels eraan,maar blijf foutcode krijgen.alleen op de tv op de eerste verdieping.

dvs kastje blijft rood knipperen (beneden),zodra ik de stekker van de experiabox eruit trekt, brand het dvs kastje weer wit?,

experiabox defect?of foute software in jullie systeem?

hiervoor nooit problemen ermee gehad.


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt. Origineel topic

Ook ik krijg steeds deze foutcode te zien sinds 1,5 week.alles een reset gegeven ( diverse keren ) dvs kastje vernieuwd,nieuwe kabels eraan,maar blijf foutcode krijgen.alleen op de tv op de eerste verdieping.

dvs kastje blijft rood knipperen (beneden),zodra ik de stekker van de experiabox eruit trekt, brand het dvs kastje weer wit?,

experiabox defect?of foute software in jullie systeem?

hiervoor nooit problemen ermee gehad.

 


Goedemorgen @Kollie, nog van harte welkom hier. 

Door drukte zijn we niet eerder bij je topic. Wat rot dat je last hebt van deze foutmelding. Deze melding komt op het moment meer voor, daarom hebben we hier een topic voor ingericht. In het startbericht van het topic Foutcode Verbinding met Zender Verbroken: stb-nmc-400 op de tv-ontvanger staat extra uitleg over deze foutcode en tips. Ik raad je aan om die info door te nemen en uit te proberen, en hoop dat je zo de oplossing snel gevonden hebt.