Skip to main content

Graag zou ik contact willen hebben met iemand van de klantenservice voor het toevoegen van extra opties bij mijn abbonement.

 

Groetjes,

 

Jeroen.

Hallo @Jugger69 , welke opties zou je toe willen voegen aan je abo?

In de regel kan dat via MijnKPN.

 


Wij wonen in een groot huis van een stichting die kinderen opvangt die niet thuis kunnen wonen.

Via kpn hebben we nu 5x interactieve tv met zo'n kastje. Er moeten nog 2 bij komen wil iedereen tv kunnen kijken hier in huis.

Nu probeer ik 1x zo'n kastje erbij te pakken omdat de max 6x is bij kpn en dan 1x digitenne erbij maar krijg dat niet voor elkaar op Mijn kpn.

Vandaar dat ik eigenlijk iemand wil spreken van kpn die dat voor mij kan regelen….


Hallo @Jugger69 , voor een snelle(re) reactie kun je bellen met 0800 0402 of je kunt in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer invullen dan komt een moderator er op terug.

Succes.

 


Er kunnen tot 6 ITV ontvangers gebruikt worden, mits dat met de bandbreedte kan. Via glasvezel is dat geen probleem, maar koper heeft beperkingen.

Daarboven op nog tot 5 kijkers via de KPN ITV app. (dus met een tablet, smartphone of laptop [browser: tv.kpn.com]. Voordeel: voor die app kijkers betaal niet geen € 5 per maand per stuk.

En ook mogelijk (mits abonnement niet te oud): Tot 3 x Digitenne erbij. Die zijn dan wel € 5 per stuk per maand.