Skip to main content

kreeg vandaag en dat was wel netjes, na mijn vakantie een vervangende tv ontvanger een Arris. Type etc doet er nu niet toe, de installatie wel. Dat was hilarisch. Een dik half uur kostte het voor het ding werkte. nou ja een dik halfuur. . .het ding aan de ethernet-, hdmi- en spanningskabel hangen was minder dan een minuut, maar daarna. Opstarten ging goed, gegevens invullen ook maar het activeren. Oei dat was wat, ik kreeg de foutmelding 64, oftewel ik had meer ontvangers dan mijn abonnement toestond. Ja dat wist ik ook en ook dat ik het bij mijn vroegere isp, xs4all, zelf kon wijzigen. Uit de website en in mijn kpn werd ik niet wijzer. De chatbot stuurde me naar de helpdesk, daar kwam ik nadat het bandje me vertelde dat het druk was, een mooie paarse krokodil tegen. Er verscheen een banner op mijn telefoon die me voor het oplossen van mijn probleem naar de website verwees. Om te gillen want waarom belde ik de helpdesk??? Om een lang verhaal kort te maken ook de kpn-helpdesk kon mij niet helpen en verwees en verbond mij door naar de helpdesk van jawel XS4ALL. Eindelijk na meer dan een halfuur was het probleem binnen 5 minuten verholpen en de oude ontvanger afgemeld. Zijn dit soort dingen normaal bij kpn, of ben ik de enige ex klant van xs4all die tegen dit soort dingen aanloopt.?? Ik houd mijn hart vast.

tijdens de installatie van een nieuwe tv ontvanger kreeg ik de foutmelding /64. Oftewel er werd geprobeerd meer tv ontvangers te activeren dan vlgs het abonnement was toegestaan. Ja, dat wist ik ook wel want het was een vervangende ontvanger. Maar de oude defecte ontvanger kon ik noch in mijn kpn nog via de website of anders verwijderen/afmelden. Ja in de vuilnisbak kieperen, maar dan was hij nog aangemeld. Bij mijn oude isp, xs4all, was dit wel mogelijk. Ik ben overgezet op de techniek van kpn en nu is het niet meer mogelijk. Hoe komt dit.??


Het werkt bij KPN allemaal wat anders inderdaad. Ik kom ook van Xs4all maar ben voor de migratie zelf actief overgestapt. Dat heeft me een hoop gedoe bespaard. Bel je wel naar de XS4ALL helpdesk op 020-398 76 66? Hier staat nog meer informatie voor klanten die overgezet zijn.


Nee, ik ben een wat rechtlijnig mens. KPN draait xs4all de nek om, want ze kunnen het beter vinden ze. Daarom volg ik keurig de regels van KPN en ze lopen vanzelf met de kop tegen de muur. Zo ook vandaag. Kunnen geen ontvanger verwijderen en je wordt doorgestuurd naar de helpdesk van xs4all is toch schateren!! Zo zullen er nog wel een paar komen en klanten weglopen. het is dat het zo’n gedoe is anders . . . . . maar zo wordt het ook wel leuk, zwarte humor is per slot van rekening ook humor


Dat het niet helemaal lekker loopt is wel duidelijk en het wordt ook echt niet meer wat het was. Als XS4ALL -klant heb je echter een andere klantenservice dan de KPN-klanten. Vandaar het oude nummer. 


Hoi @pe1hrp, welkom op ons forum! Ik zie dat Sledgehammer je al goed geholpen heeft.
Als XS4all klant verandert er aan de ene kant natuurlijk het een en ander maar je blijft gewoon dezelfde klantenservice gebruiken. De KPN klantenservice (en ik zo ook) kunnen je helaas niet echt helpen met je XS4all abonnement maar het is natuurlijk wel ontzettend omslachtig om daar via al deze omwegen achter te komen!


Meer informatie over de overgang kun je vinden in het onderstaande topic:

 


Dag Thomas, nou ja, wat een antwoord. Het ware beter te lezen dat lering is getrokken uit alle opmerkingen en dan hoeft die van mij echt niet genoemd te worden.

Maar aangezien u moderator bent kunt u misschien hier lering uit trekken.

Maar ik heb nl nog een puntje. Mijn oude apparatuur moet terug. Ik zou vlgs de email een brief krijgen hoe te handelen. Tot nu toe niets, helemaal niets ontvangen. Belachelijk. Had dan de instructies hiervoor als bijlage bij de email gevoegd dan was de ontvanger al lang en breed terug.

Vraag ik mij af. . . .kan ik bewaarloon rekenen, of krijg ik restitutie op het abonnement van de 2e ontvanger voor het bewaren van die oude ontvanger. ??M.i.v. 1 juni 2022?(geen grap, maar serieus gemeend) Ik ben nl geen opslag voor oude apparatuur van KPN.

 


Met XS4all kan ik je dus helaas niet helpen maar ik ga er vanuit dat mijn collega's van de XS4all klantenservice je daar wel meer over kunnen vertellen of je een retourdoos kunnen sturen!


Dat meen je toch niet!! Niet te filmen, vraag ik mij af waar ik bij terecht gekomen ben. Kpn heft xs4all op, zet de klanten over maar de helpdesk blijft apart bestaan. Hoe weet ik nu waar ik met wat terecht moet bij welke helpdesk? Geef daar als kpn eens duidelijkheid in. Want anders gaat het een proces van kastje naar de muur en paarse krokodillen worden.


Dat meen je toch niet!! Niet te filmen, vraag ik mij af waar ik bij terecht gekomen ben. Kpn heft xs4all op, zet de klanten over maar de helpdesk blijft apart bestaan. Hoe weet ik nu waar ik met wat terecht moet bij welke helpdesk? Geef daar als kpn eens duidelijkheid in. Want anders gaat het een proces van kastje naar de muur en paarse krokodillen worden.

 

Je kan natuurlijk blijven vermelden dat je niet tevreden bent.

En dat snap ik ook, maar Xs4all is onderdeel van KPN en zover ik kan zien nog steeds zelfstandig. 

Je kan ook kijken wat de beste oplossing voor jou is.

 

Opties zijn, in mijn ogen:

Klant van Xs4all blijven en alles via de helpdesk van Es4all. Zie hier de website.

100% klant KPN worden, door over te stappen. 


Dat meen je toch niet!! Niet te filmen, vraag ik mij af waar ik bij terecht gekomen ben. Kpn heft xs4all op, zet de klanten over maar de helpdesk blijft apart bestaan. Hoe weet ik nu waar ik met wat terecht moet bij welke helpdesk? Geef daar als kpn eens duidelijkheid in. Want anders gaat het een proces van kastje naar de muur en paarse krokodillen worden.

 

Je kan natuurlijk blijven vermelden dat je niet tevreden bent.

En dat snap ik ook, maar Xs4all is onderdeel van KPN en zover ik kan zien nog steeds zelfstandig. 

Je kan ook kijken wat de beste oplossing voor jou is.

 

Opties zijn, in mijn ogen:

Klant van Xs4all blijven en alles via de helpdesk van Es4all. Zie hier de website.

100% klant KPN worden, door over te stappen. 

Nou, het punt is dat xs4all feitelijk niet meer bestaat en dat de xs4all klanten zijn overgezet naar de techniek van kpn. Dus overgestapt zijn die klanten al. Dus de genoemde opties bestaan niet.

loop tegen het feit aan dat een website geen info geeft, je naar de helpdesk stuurt en de helpdesk je naar de website stuurt. ( op je telefoon dan). Krijg je een mens aan de telefoon dan wordt je als kpn klant teruggestuurd naar je oude helpdesk van xs4all. Als dat niet om te gieren is . . . Zo zijn er nog wel een paar dingen te benoemen zoals de wifi manager😫😫😫😵💫 en kpn veilig. Ik wacht maar af hoe de ondersteuning van Mac Os x gaat worden. De tijd gaat het leren.