Skip to main content

Vandaag kpn abonnement verandert naar Hussel abonnement met 2 tv's. Vorige abonnement zat ook 2 tv ontvangers erbij.  Nu experia box 10.

Ik krijg fout melding bij de tweede tv. Fout 64. Activeren mislukt. Het maximum aantal tv ontvangers op dit abonnement is bereikt.  Kijk voor verdere uitleg op www.foutcode.tv/64

3 keer kpn gebeld.  eerste twee medewerkers zeggen moet kunnen en de derde zegt kan niet twee tv's op hussel abonnement. Wie heeft nu gelijk?

En ik kan niet meer terug naar mijn vorige abonnement. Wel raar.

Bedankt voor de reactie. 

Hallo @jan.gerrit ,

Je kunt met KPN Hussel heel goed twee TV-ontvangers gebruiken. Het maximum is zelfs zes ontvangers. Wel afhankelijk van jouw internetcapaciteit. 
 

Wat ik vermoed is dat de wijziging van jouw abonnement administratief nog niet goed is verwerkt. Het is goed mogelijk dat het koppelen van de tweede ontvanger morgen of overmorgen wel lukt. 


@jan.gerrit 

Is het koppelen/activeren van jouw tweede ontvanger nu wel gelukt? 

 


Hallo Noordzee

Koppeling is niet gelukt.  Sinds gisteren weten we meer. 

We zitten in buitengebied. en hebben koperen kpn lijn.  We zaten op maximum internet capaciteit. ongeveer 14 bit.

Nu hebben we hussel abonnement. kpn heeft internet capaciteit terug gebracht. minder dan 10 bit.

Kan maar 1 ontvanger opzitten. Ook nog geen HD ontvangst. Nu tijdelijk digitenne ontvangen voor de tweede tv. Dat is ook niet alles. Alleen NPO zenders plus regionale zenders

Kpn technici gaat voor ons oplossen.

Als we dat hadden geweten waren we op het oude abonnement gebleven. We kunnen niet meer terug.

Call center medewerkers kunnen dit natuurlijk niet weten. Volgens het abonnement kan dat allemaal op papier. 

En wij hebben glasvezel liggen.  Maar kpn zit er niet op helaas. 

Wordt vervolg.