Skip to main content

Begin van de maand kreeg ik diverse emails van KPN dat ik verhuisd zou zijn en dat daardoor mijn Husselvoordeel is komen te vervallen. Na een lang (!) telefonisch gesprek met de klantenservice op 4 maart werd mij verzekerd dat er technische problemen waren en dat die emails genegeerd konden worden. Nu, 3 weken later, krijg ik een factuur waarin ik zie dat de korting niet toegepast is. Sterker nog, er staat een positief bedrag bij de Entertainmentkorting van EUR 2,86 ipv EUR -5,00 wat ik zou verwachten conform mijn contract. Wat is er aan de hand, en hoe kunnen we dit op een nette manier oplossen?

Vul je forumprofiel aan met je postcode, huisnummer en klantnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is

 


done


Welkom op het forum @SBM1980, en bedankt voor het invullen van het forumprofiel. Ik ben daarmee voor je gaan kijken. Het Thuis en mobiele abonnement zijn beide wel aangemeld voor Husselvoordelen, maar er zijn geen voordelen actief. Er staat een melding bij dat de adressen niet overeen zouden komen (daar komen de meldingen die je kreeg over een verhuizing vandaan vermoed ik), maar ik zie bij beide abonnementen het adres staan wat je ook op je profiel hebt ingevuld. Ik heb daarom geprobeerd om de voordelen opnieuw te activeren, maar ik kreeg dezelfde melding weer. Ik heb nu een melding doorgezet naar een afdeling die hierover gaat, zodat zij dit ook goed kunnen bekijken. Het kan zijn dat ze de voordelen daarvoor helemaal uitzetten en daarna opnieuw gaan activeren, het kan zijn dat je daar meer berichten over krijgt. Dat heeft dan hiermee te maken, dat is niet dat er iets niet goed gaat.


Veel dank voor het uitzoekwerk Jasper, ik kijk uit naar de aanpassing(en) en hoop uiteraard dat de wijzigingen met twk plaats zullen vinden !


Ik zie dat er gisteren contact is geweest naar aanleiding van de melding die ik had aangemaakt, daarbij zijn de voordelen geactiveerd. Ik zie de entertainmentkorting nu ook actief staan :slight_smile:  Is het bij dat gesprek verder allemaal toegelicht?


in tegenstelling tot het gesprek dat ik op 4-maart had, is mij precies uitgelegd wat er aan de hand is en hoe het opgelost gaat worden. Dat vond ik erg netjes, want er was voorwerk gedaan ! Inmiddels heb ik ook per mail een bevestiging gekregen dat de voordelen weer actief zijn. Rest mij nog de vraag of ik voor deze maand een nieuwe aangepaste factuur krijg? En jou te bedanken voor het werk dat je hebt verricht !


Het word op de volgende factuur gecrediteerd denk ik. Het is niet gebruikelijk om facturen die 1maal gemaakt zijn later nog weer aan te passen.


Graag gedaan @SBM1980 :slight_smile:  Op de volgende factuur zal je de korting weer actief zien en staat er ook een vergoeding bij voor de periode dat het niet actief was zoals Nick al noemt. Een bestaande factuur kunnen we niet meer aanpassen, dat wordt op een nieuwe factuur gecorrigeerd, dat zal in dit geval ook gebeuren.