Skip to main content

Ik heb op dit moment al een Hussel Internet Glas. Als ik via de mijn KPN omgeving probeer om TV te bestellen, krijg ik een scherm waarbij ik gelijk ook internet bestel terwijl ik dit dus al heb.

Hoe bestel ik TV dus alleen als uitbreiding, zonder een nieuwe internet bestelling te plaatsen wat waarschijnlijk alleen maar voor problemen zou zorgen?

Inmiddels heb ik maar gewoon gebeld en het telefonisch geregeld. Wel raar dat dit niet makkelijker via MijnKPN gaat.

Overigens ook raar: Volgens de dame zou ik geen MijnKPN hebben… Maarja, ik post hier wel…. Volgens mij is het administratief niet allemaal 100% op orde bij KPN.


Ha @TFHFony, wat goed om te lezen dat het telefonisch inmiddels gelukt is. Ik heb je gegevens er even bij gehaald en zie dat er aan jouw klantnummer inderdaad geen KPN ID gekoppeld is. Als je dit KPN ID (waar je nu op het forum mee bent ingelogd) ook wilt gebruiken om jouw diensten in te zien, dan kan je via de browser inloggen op MijnKPN en dan klikken op ‘product koppelen’. Je volgt dan de stappen en daarmee koppel je het dan. Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?


Ha @TFHFony, wat goed om te lezen dat het telefonisch inmiddels gelukt is. Ik heb je gegevens er even bij gehaald en zie dat er aan jouw klantnummer inderdaad geen KPN ID gekoppeld is. Als je dit KPN ID (waar je nu op het forum mee bent ingelogd) ook wilt gebruiken om jouw diensten in te zien, dan kan je via de browser inloggen op MijnKPN en dan klikken op ‘product koppelen’. Je volgt dan de stappen en daarmee koppel je het dan. Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?

Hoi Marcia,

Als ik in mijn KPN kijk zie ik mijn producten ook gewoon staan. Ik heb het ook al opnieuw gekoppeld (met de laatste 3 cijfers van mijn rekeningnummer) en vervolgens krijg ik dan 2 mailtjes. Eentje die aangeeft dat alles ontkoppeld is, direct gevolgd door eentje dat alle producten weer gekoppeld zijn. Wat vreemd dat die koppeling in jullie database er maar half lijkt te zijn dan!

Het rare is ook dat als ik in MijnKPN selecteer dat ik mijn ITV pincode wil bekijken/wijzigen ik op een scherm kom met mijn e-mail informatie. Iets zit er niet lekker met mijn MijnKPN profiel. Ik heb nu net weer opnieuw gekoppeld, maar mijn ITV verschijnt nog steeds niet.


Wat vreemd zeg.. Ik wil hier intern eens naar kijken. Even voor de zekerheid: het gaat dus echt om het e-mailadres wat je hiervoor ook gebruikt? ****@ ****nter.com? En zou je eens een screenshot willen plaatsen van je MijnKPN account? Ik ben dan vooral benieuwd naar de pagina die je krijgt nadat je hebt geklikt op je adres/vaste diensten. 


Wat vreemd zeg.. Ik wil hier intern eens naar kijken. Even voor de zekerheid: het gaat dus echt om het e-mailadres wat je hiervoor ook gebruikt? ****@ ****nter.com? En zou je eens een screenshot willen plaatsen van je MijnKPN account? Ik ben dan vooral benieuwd naar de pagina die je krijgt nadat je hebt geklikt op je adres/vaste diensten. 

Dit screenshot? Dit is inderdaad gekoppeld aan d*k****@****-**nter.com

 


Dit lijkt goed! Nog even over dit: 

Ik heb op dit moment al een Hussel Internet Glas. Als ik via de mijn KPN omgeving probeer om TV te bestellen, krijg ik een scherm waarbij ik gelijk ook internet bestel terwijl ik dit dus al heb.

Hoe bestel ik TV dus alleen als uitbreiding, zonder een nieuwe internet bestelling te plaatsen wat waarschijnlijk alleen maar voor problemen zou zorgen?

Kan het zijn dat je klikt op ‘abonnement wijzigen’ en niet op (in het volgende vakje) ‘extra opties wijzigen'? 

 

Voor wat betreft je itv pincode: als ik daarop klik, zie ik dit. Jij ziet alleen het middelste tabje?

 


Nou, inmiddels is er blijkbaar e.e.a. gewijzigd: Waar er eerst inderdaad alleen het middelste tabje stond met de e-mailaccounts, staan er nu wel iTV instellingen. Ook in het overzicht van alle producten staan ineens veel meer mogelijkheden dan t/m afgelopen weekend. 

Is er nu volgens jullie systeem wel een MijnKPN account dus? :)


Nee, ik zie jouw Gmail adres staan als contact e-mail en ik denk dat ‘ie daardoor in de war raakt. Je hebt daar nu een mail op gekregen, die kan je als niet verzonden beschouwen. Ik weet niet precies waar het aan ligt, maar het lijkt dan nu in ieder geval in orde!


Er valt mij wel iets anders op… Dus ik denk dat het niet helemaal in orde is:

Welke iTV service ik ook wil gebruiken: Als ik probeer in te loggen met mijn KPN ID krijg ik elke keer de melding dat KPN ID niet beschikbaar is en moet ik inloggen met de combi abonnenummer met pincode. Dus ik denk dat er ergens toch iets nog niet helemaal lekker is.


Heel bijzonder! Ik ga het uit laten zoeken en zodra ik meer weet, kom ik erop terug!


Mijn collega gaf aan dat, omdat we jouw gmail adres als contact e-mail gebruiken, dat ook de reden is dat we de koppeling hier niet zien. Het juiste KPN ID is wel degelijk gekoppeld. Kan jij inmiddels via itv online ook inloggen met je KPN ID? Aan onze kant staat inmiddels alles goed. 


Mijn collega gaf aan dat, omdat we jouw gmail adres als contact e-mail gebruiken, dat ook de reden is dat we de koppeling hier niet zien. Het juiste KPN ID is wel degelijk gekoppeld. Kan jij inmiddels via itv online ook inloggen met je KPN ID? Aan onze kant staat inmiddels alles goed. 

Ik kan wel op mijn KPN ID inloggen met mijn @file-hunter.com e-mail adres, maar nog steeds niet op iTV online. Ik wil juist ook alles op her @file-hunter.com adres hebben en niet op het gmail adres. Ook mijn registratie & posts op dit forum zijn namelijk met mijn @file-hunter.com adres gedaan.

Hoe kan dit gecorrigeerd worden? Ik wil dat gmail adres dus eigenlijk uit jullie administratie weg hebben :)


Yes, bij dezen is je gmail adres verwijderd. Na het verversen staat meteen je juiste e-mailadres als KPN ID 😉. Wil je, voor iTV Online nog eens proberen om cookies, cache etc. in de browser te verwijderen? Er staat aan onze kant niets in de weg om in te loggen met KPN ID, dus het is me eigenlijk een beetje een raadsel waarom dit niet lukt. 


Yes, bij dezen is je gmail adres verwijderd. Na het verversen staat meteen je juiste e-mailadres als KPN ID 😉. Wil je, voor iTV Online nog eens proberen om cookies, cache etc. in de browser te verwijderen? Er staat aan onze kant niets in de weg om in te loggen met KPN ID, dus het is me eigenlijk een beetje een raadsel waarom dit niet lukt. 

Kijk… Nu kan ik inderdaad ook op iTV inloggen met mijn KPN ID. Alles lijkt nu correct. Bedankt!


Helemaal geweldig! Bedankt dat je het nog even liet weten en veel plezier ervan!