Skip to main content

Hi, 

 

Super fijn dat er een i TV app is voor op je samsung smartphone. Scheelt weer een kastje. Maar er gaan een paar dingen mis. 

 

  1. Zenders zoals CNN laden niet, en tonen dus geen uitzending
  2. Bij terugspoelen van een aflevering zit er een bug in en word je hele uitzending opnieuw gestart
  3. Terugkijken van programmas: krijg je vaak de melding dat de uitzending niet geladen kan worden. 

Dit zijn best wel basis functionaliteiten die je verwacht van iTV en die dus ook moeten werken op de smart TV app. Nu kan ik eigenlijk maar van de helft van de functionaliteiten gebruik maken waarvoor ik betaal. Ervaren meer mensen deze problemen? 

 

Wat kan je hier aan doen om dit op te lossen? Gaat KPN dit oppakken en snel verbeteren? 

 

 

Hoi @Bob1989 . Welkom op het forum.

Ik ben even de draad kwijt. In de titel van je topic noem je de smart tv. Maar in je bericht lees ik iets over je mobiel.

Over welke app heb je het? Die voor de smart tv toch? Zo ja, die is nog in ontwikkeling en wordt telkens verbeterd. Wat ik wel heel vreemd vind is dat CNN niet laadt. Is dat ook zo nadat je de app opnieuw installeert? Wat zie je als je naar de zender CNN schakelt?


Excuus ik bedoelde samsung smartTV. Dus inderdaad smartTV app. Blijf problemen houden met deze app ook na opnieuw installeren. Nu doet CCN het weer maar er blijven soms haperingen.


De app voor smart tv's is nog in ontwikkeling en heeft nog bugs en kinderziektes. Ik vrees dat we nog even moeten afwachten totdat dit geperfectioneerd is.