Skip to main content

Wanneer ik via de app op mijn telefoon een programma terug kijk, wil ik dit soms weleens verder afkijken op mijn tablet. Alleen moet ik wanneer ik dan de app start op mijn tablet, het programma opnieuw selecteren en vanaf het begin kijken. Ik kan dus niet op het andere apparaat verder `terugkijken` vanaf waar ik gebleven was op het 1e apparaat. 
Wat doe ik fout, of is deze mogelijkheid er uberhaupt niet?

Naar mijn weten is die functionaliteit er niet.

De reden is dat een telefoon en tablet persoonlijke devices zijn en dergelijke functionaliteit zou dan ook alleen maar goed kunnen werken als de leden van het huishouden allemaal een eigen inlog in de app hebben oftewel allemaal een eigen KPN ID die gekoppeld is aan het abonnement. 


Welkom op het forum :relaxed:

Was het in eerste instantie al via "terugkijken”? Ik krijg bij tussentijds stoppen (vaak) ook de melding “we hebben onthouden waar je was”. Maar dat lijkt wel per apparaat te gelden idd.

Terugkijken van RTL en Talpa zenders is überhaupt drama, i.v.m. niet kunnen doorspoelen. Bij die zenders heb ik de instelling “dan heb ik 't maar gemist" indien ik vergeten ben het op te nemen.