Skip to main content
Beantwoord

Icoontje KPN ITV op bureaublad

• March 10, 2021
  • 7 reacties
  • 3380 keer bekeken

Hoe krijg ik het icoontje KPNitv op mijn bureaublad, ik zie deze al eerder gesteld met als antwoordt gelukt, maar staat niet bij hoe. Kan en of wil iemand mij dat uitleggen?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedemiddag @Jechiena, je wil dus via jouw bureaublad direct naar itv online op jouw computer, dat moet volgens mij wel mogelijk zijn. Als je op jouw bureaublad bent dan kun je klikken met de rechtermuisknop. Er opent dan het volgende schermpje:

Daar kun je dan het linkje inzetten: KPN iTV: Start en dan heb je een icoontje op het bureaublad staan. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 12, 2021

Goedemiddag @Jechiena, je wil dus via jouw bureaublad direct naar itv online op jouw computer, dat moet volgens mij wel mogelijk zijn. Als je op jouw bureaublad bent dan kun je klikken met de rechtermuisknop. Er opent dan het volgende schermpje:

Daar kun je dan het linkje inzetten: KPN iTV: Start en dan heb je een icoontje op het bureaublad staan. 

• Auteur
  • Topper
  • March 12, 2021

Jammer het lukt niet. Ik heb wel een snelkoppeling op bureaublad maar het logo is chrome, ik wilde graag het logootje van KPN.

Toch bedankt voor je reactie,

Groet Berta

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 12, 2021

Rechtsklikken op het logo en dan kiezen voor eigenschappen. 

Daar kunt u een ander icoontje kiezen. Moet je alleen nog het KPN icoontje hebben...

• Auteur
  • Topper
  • March 15, 2021

Ook op deze manier lukt het niet, krijg wel een ander logo maar niet van KPNitv

• Nieuwkomer
  • March 14, 2023

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 14, 2023

En die omzetten naar een *.ico bestand.

• Nieuwkomer
  • March 14, 2023

Converteren naar een *.ico bestand kan bijvoorbeeld met Irfanview of Xnview (freeware programma’s).