Skip to main content
Ik wil 1 dag kopen maar nu kan ik alleen met creditcard betalen. Waar en hoe kan ik met ideal betalen?



*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom op het forum @Do1305! Ik weet niet helemaal wat je bedoelt eerlijk gezegd. Wat wil je specifiek kopen via iDeal?
Ja, je vraag is erg onduidelijk @Do1305

Bedoel je misschien dat je een dag Eredivisie wilt kopen?
Nee ik wil kpn fon kopen maar als ik inlog en druk op 1 dag kopen geeft die alleen creditcard aan. En ik wil kopen via ideal.
Hi @Do1305. Dan is het belangrijk dat je weet dat er 2 verschillende "Hotspots" zijn.



KPN Fon Hotspots: Staat er bij jou de netwerknaam ‘KPN Fon’? Dan maak je gebruik van de KPN Wifi Fon HotSpots. Deze kun je alleen gebruiken als je producten afneemt van KPN.



Premium Hotspots: Via creditcard, iDeal of PayPal. Je koopt het tegoed direct via de inlogpagina op een Premium HotSpot locatie. Je herkent de Premium HotSpots aan de netwerknaam ‘KPN’ als je een wifi-netwerk selecteert. (Dit is dus geen Fon)



Je hebt dan ook nog Fon als op zich staande dienst, maar dat staat helemaal los van KPN.
Hi Paul,



Super bedankt voor je reactie. Ga ff kijken of het lukt.



Groetjes
Hi Paul,



Super bedankt voor je reactie. Ga ff kijken of het lukt.



Groetjes


Top! Ik hoop dat het lukt. 🙂
Ik heb geen reactie meer van je gezien @Do1305 dus ga ik ervan uit dat het is gelukt. Anders hoor ik het graag!