Skip to main content
Beantwoord

iDeal betaling hotspots

• June 11, 2019
  • 7 reacties
  • 832 keer bekeken

Ik wil 1 dag kopen maar nu kan ik alleen met creditcard betalen. Waar en hoe kan ik met ideal betalen?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Paul van KPN

Hi @Do1305. Dan is het belangrijk dat je weet dat er 2 verschillende "Hotspots" zijn.

KPN Fon Hotspots: Staat er bij jou de netwerknaam ‘KPN Fon’? Dan maak je gebruik van de KPN Wifi Fon HotSpots. Deze kun je alleen gebruiken als je producten afneemt van KPN.

Premium Hotspots: Via creditcard, iDeal of PayPal. Je koopt het tegoed direct via de inlogpagina op een Premium HotSpot locatie. Je herkent de Premium HotSpots aan de netwerknaam ‘KPN’ als je een wifi-netwerk selecteert. (Dit is dus geen Fon)

Je hebt dan ook nog Fon als op zich staande dienst, maar dat staat helemaal los van KPN.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 11, 2019
Welkom op het forum @Do1305! Ik weet niet helemaal wat je bedoelt eerlijk gezegd. Wat wil je specifiek kopen via iDeal?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 12, 2019
Ja, je vraag is erg onduidelijk @Do1305
Bedoel je misschien dat je een dag Eredivisie wilt kopen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 12, 2019
Nee ik wil kpn fon kopen maar als ik inlog en druk op 1 dag kopen geeft die alleen creditcard aan. En ik wil kopen via ideal.

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • June 12, 2019
Hi @Do1305. Dan is het belangrijk dat je weet dat er 2 verschillende "Hotspots" zijn.

KPN Fon Hotspots: Staat er bij jou de netwerknaam ‘KPN Fon’? Dan maak je gebruik van de KPN Wifi Fon HotSpots. Deze kun je alleen gebruiken als je producten afneemt van KPN.

Premium Hotspots: Via creditcard, iDeal of PayPal. Je koopt het tegoed direct via de inlogpagina op een Premium HotSpot locatie. Je herkent de Premium HotSpots aan de netwerknaam ‘KPN’ als je een wifi-netwerk selecteert. (Dit is dus geen Fon)

Je hebt dan ook nog Fon als op zich staande dienst, maar dat staat helemaal los van KPN.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 12, 2019
Hi Paul,

Super bedankt voor je reactie. Ga ff kijken of het lukt.

Groetjes

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 12, 2019
Hi Paul,

Super bedankt voor je reactie. Ga ff kijken of het lukt.

Groetjes

Top! Ik hoop dat het lukt. 🙂

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 17, 2019
Ik heb geen reactie meer van je gezien @Do1305 dus ga ik ervan uit dat het is gelukt. Anders hoor ik het graag!